23 Mart 2012 Cuma

Ne O'nla ne O'nsuz!!!!!

Hayat ne garip ya bir kaç gün önce mutluluktan ölüyoken şimdi halime bakın.Olmuyo ben başaramıyorum kıskanmayan bir sevgili olmayı sabır benim burcumdaki insan için imkansız ötesi birşey.Başaramıyorum onun etrafındakileri kabullenmeyi.Onlarla bara cart curt bir yere gitmesini kaldıramıyorum. Günlerdir bunun kavgasını ediyoruz.Sonunda pes ettim.Karışmıyorum bir şeyine artık.Dün akşam konser vardı ona gittiler.Ben gidemiyorum çünkü benim akşam iznim yok.Onun sürtük arkadaşları istediğinde eve girip cıkan tipler(kızlar yani).Barda orda burda sürtüyolar sürekli.Eğlence anlayışları bu yani.Bana göre değil öyle ortamlar çok.Benim eğlence anlayışım daha farklı sanırım.Çünkü ben içkide sevmiyorum tututp orda dans etmemde benlik cidden değil yani.

Herneyse pes ettim işte.Çok kötüyüm mutsuzum.Ama A.. kişisine bunu söylemiyorumda tabi farkında mesaj atıyor "iyi değilsin biliyorum diye" "iyiyim birşeyim yok valla aşkım niye kötü olayım diyorum" ama bunu söylerken hüngür hüngür ağlıyorum ben. " kimi yiyon kızım" diyo.

Bilmiyorum ne yapıcam.Yüzüğü falan da çıkardım attım.kendimi ilişkiden soğutmaya çalışıyorum sanırım.Başarabilecek miyim bilmiyorum.Yıllardır bu ilişki için uzaklıkla,A.. kişisiyle,kendimle savaşan mücadele eden ben pes etmek üzereyim iki sürtük yüzünden. Şuan A.. kişisinin beni sevmesi ince bi ayrıntı gibi sadece.Gözüm sadece o kızları görüyo.Çok takıntılıyım biliyorum.Ama yapamıyorum kurtulamıyorum.Ama bunu ona yansıtmıcam.Uzaklaşmaya çalışıcam bu süürede başarabilirsem bitiricem.Başaramazsam ölücem herhalde artık.Çok yoruldum ben.Köpek gibi seviyorum ama başaramıyorum.Hayatta en çok seviyoruz ama olmuyo diyenlere kızardım ben.(demişmiydim hatırlamıyorum) Şimdi ben aynı durumdayım seviyorum ama olduramıyorum.   Ne O'nla ne O'nsuz!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!