2 Aralık 2014 Salı

Yıkılmadım Ayaktayım,Derslerimle Başbaşayım:D



Selam canımmm izleyicim:) Şu gördüğünüz karikatür tam olaraktan beni temsil etmekte. Temsili Değil falan yazıyorlar ya bazı resimlerin altına sosyal medyada, işte bu da temsili değil:) Zaman geçmiyor diye evde triplere girip kendimi kanepeden kanepeye atarken aslında zaman hızlı geçiyor sanırım. Ne ara 1 ay olmuş buraya yazmayalı şaşkınım:) Ama pek yazasım gelmiyor. Depresyon mode on:)

Nasılsa herkes beni unutmuştur diye düşünürken aslında kendimi kandırıyormuşum sanırım çünkü hala aranızda beni seven beni merak edenler var(mış) :) Şu mutsuzluğum içinde nasılda mutlu oldum:)

Bana yazdırmanın en hızlı yolunun Raif'e şikayet etmek olduğunu çözen o biricik, sevgi pıtırcığı takipçim burdayım ölmedim ve sayende biraz kendime geldim:) Teşekkür ederim:)

Evet 1 ayda neler oldu ona gelirsek:) Cevap vermesi çok zor değil çünkü hiç bir şey olmadı. Hala evdeyim hala param yok hala depresyondayım. Üstelik gün geçtikçe daha da geriliyorum. Bu yaz için güzel planlarımız var Çokoprens ile. Ama gerçekleşmesi içinde para lazım. Yani benim çalışmam lazım. BİR-AN-ÖNCE..

-Yazmadığım sürede bir işe girdim yine çağrı merkezi ama güvenemedim o gün bıraktım. Çünkü çalışanların hepsi en fazla 5 günlük elemandı. Deneme süresi zaten 5 gün. Ama yeni açılan bir yer değildi. Eski çalışan yok mu dediğimde izinliler dendi. Bir iki kişininde arkada gizli gizli kovulduğunu gördüm. Olmamam gereken bir anda olmamam gereken bir yerde olmamın sonucunda:) Neyse işe 3 kız başlamıştık. Kaçtık:)

-Bir de iş görüşmesine gittim. Trip yiyip geri evime döndüm tıpış tıpış:) Yine çağrı merkezi olan bu yer kabul ediyorum iyi bir yerdi. Olmazsa olmaz değildi tabi ki okuduğum okulu düşünürsek:) Amaç para kazanmak. Neyse görüşmeye gittim. Bu şirketle ikinci görüşmemdi. İlki 3 genç İK'cı ile samimi bir ortamda yapılmış bir görüşmeydi. Onu geçmişim ki ikincisine çağırdılar. Aslında sanırım herkes geçmiş:) Her neyse ikinci görüşmeye hiç gitmemiştim daha önce. Şartları söylerler uygun mu diye sorarlar herhalde diye düşünüyorum. Amaa öyle olmadı:) Girdim 3 tane müdür olduklarını düşündüğüm insan masanın öteki ucunda oturuyorlardı. Başta herşey iyi giderken en cadı olan kadın Neden Biz sorusunu sordu. Ki bu soruyu sorması saçma çünkü başvurduğum kariyer sitesinde şirketin adı gizli tutulmuştu. Ben sadece çağrı merkezi olduğu için başvurmuştum. Ama o an bu aklıma gelmedi. Çağrı merkezlerinde çalışmak istediğimi söyledim. Bazı afilli cümlelerim var çağrı merkezleri hakkında onları kurmak üzereydim ki cadı kadın lafımı bölerek "He özel olarak biz değil yani biz olmasakta olur tamam teşekkürler" diyerek beni yolladı. Ben dumur:) İngilizce iktisat mezunu olduğumu söylemiş miydim:D

-Bunun dışında ben hala öğrenciyim aslında. Açıktan 2. üniversitemi okuyorum. Bu haftasonu da vizelerim var:) Kendileriyle uğraşıyorum şuan:) Zaten bu gidişle ikinci dönem harcı yatıramayacağım için dondurmak zorunda kalıcam. Bari notlarım iyi gelsin de zirvede bırakayım diyorum:)

Başkada söyleyebileceğim bir şey yok:) Yazmayı özlemişim ama ya:) Yazdıkça yazasım geliyor şuan:)Ama sıkmıyım sizi :) Söz daha sık yazıcam:)

Rapunzeliçeniz sizi çoook çooook öper:)





8 yorum:

  1. Anne Frank'li kitabı hala bitirmedin mi sen? Ben o fotoğrafı görüp yine korkmak zorunda mıyım haaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdim yaa değiştirmeyi unutmuşum:)(utanan maymun suratı) Tamam birazcık korkunç kabul ediyorum:)

      Sil
  2. Sen buralari bos koma , yaz :-)
    İnsallah hakkinda en hayirlisi olur yavru yazin cokoprensle hayaller gerceklesir :* Seninle durumumuz cok ayni ve ben bir bucuk yili doldurdum sayilir issiz , parasiz , bunalim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkımızda hayırlısı bebeğim bekliyoruz bekliyoruz günler bitsin diye. İnsanın önünü görememesi kötü şey malesef..

      Sil
  3. Vizeleri dize getir , yazmayı daha ihmal etme. Benimde hayatımda 1 saatlik işe girmişliğim var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah yalnız olmadığıma sevindim:) bende 3 saat dayanabildim:)Yazcam yazcam:)

      Sil
  4. Sevgi pıtırcığından sevgiler :))
    Çoook mutlu ettin beni o akşam...
    İnşallah en kısa zamanda hayal ettiğin gibi bir iş bulursun.
    Belki bi yerlerde hergün acaba bu kız iş buldumu diye merakla sayfanı kurcuklayan birileri vardır :)
    O yüzden yazmaya devam.
    Not:Cadı kadın ve şirketide seni kaybetmiş onlar üzülsün. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevgi pıtırcığımı yerim:) Yazmayı bırakmıcam bırakmayı düşünürsem sen geleceksin aklıma vazgeçicem artık:) öptüm seni kocaman

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!