30 Ocak 2012 Pazartesi

Bir Kız İsteme Hikayesi

       Merhabaa:D şu yazıları yazarken en çok zorlandığım şey( sanki birsürü oldu 2 tane sadece. Bendede artistliğe baak:)) nasıl gireceğim heralde . Zaten ilkokulda da hep ondan zorlanırdım hatırladım şimdi ne günlerdi bee:D Neyse efenim size dün olanları anlatıyım. Dün evde kalmak üzere olan bir kuzenimin istenme günüydü. günlerce hazırlık kız evinde badana falan. Bizim sülalede bir kalabalık ki sormayın ya.Şöyle söyleyim 4 kardeş(babam, amcalarım ve halam) bu 4 kardeşin eşleri ve 2 şer çocukları ve bu ikişer çocukların yani kuzenleriminde çocukları.Of uzatmıyım toplamda bizim taraf 30 kişiydi(çüş dediğinizi duyar gibiyim)Bunun üzerine ben utanarak bu topluğu bir nebze azaltma adına dedim ki anneme biz kardeşimle gelmeyelim. Annemde tamam dedi.Dün halamla annem süslendiler püslendiler- bunda rapunzeliçenizinde parmağı var:)- gittiler. Bende aldım pofuduk battaniyemi laptobumu bir yayıldım ki sormayın böyle bir yayılma yok. Bloglardan okumuşum saçı kendi yağı besler diye kendi haline bırakmışım nadastalar resmen.Diğer yandan alerjim tutmuş burnum tam bir çeşme .Eeeen paspal sümüklü halimle açmışım 'Babam ve Oğlum'u ağlıyorum amaa ağlamaktanda mutluyum yani.Evdeyim pisim sümüklüyüm ağlıyorum ama mutluyum :)
     Bu mutluluk 18.00 sularında telefonun acı acı çalmasıyla bozulur!! Bir felaket oldu..Korkmayın birşey olmadı :) Telefonu bir açtım annem " Rapunzeliçe, amcan sizide istiyo hemen giyin süslen kardeşini al gel 7de geliyor görücüler " çatt kapattı telefonu. Ben kalakaldım resmenn söyleneyim mi kızayım mı oturup ağlayım mı bilemedim yani.Gelmelerine bir saat var, amcama gitmemiz yarım saat, ve benim saçım bir yağ kütlesi şeklinde. Nasıl hazırlandım size anlatamam yani . Artık üniformalaşmış kombinimi geçirdim üstüme kıyafet iyide saççç! Onu sürdüm bunu sürdüm bana mısın demiyor ya saç " beni yıka" yazan tozlu arabalar gibi resmen. En son kıvırdım topuz yaptım ama böyle bir ezik saç yok yok yok.Ömrü hayatında saçının tamamını arkaya alıp toplamamış Rapunzeliçe için bir rezillik .( çünküümm benim çok bebe saçlarım var) Fırladık çıktık evden..O sinirle nasıl hızlı yürüyorum ama bizim buralarda da hep yokuş aşağı. Ben o topuklularla o yokuşları nasıl o kadar hızlı indim? Bu dün geceden beri çözemediğim bir soru:) Sonuç: Görücülerden önce vardık (öff görücü kötü oldu kuzenin sevgilisinin ailesi diyelim:)) Ben tabi hemen bir fırça çektim öncelikle .. önceden gelme deyip bir saat kala gel dedikleri için .Sonrada herkesi tek tek öptüm .28 kişiyi yani :) zaten ben öpme faslını bitirmeden geldiler. Kuzenin sevgilisi şahsiyet salona bir girdi.O suratının ifadesi anlatılmaz yaşanır diyorum yani sadece.Çocuk neye uğradığını şaşırdı.Onlar gelmiş 3 kişi :) çünkü sadece kız isteme yani söz falan yok.. Bizim aile 30 kişi.Selamlaşma faslı bir yarım saat sürdü zaten ama ben damadın surat ifadesine gülmemk için patlamak üzereyken mutfağa kaçtım ve kaçmamla kahkahayı basmam bir oldu:):).5 dk geçmeden de evlenecek kuzen geldi .Nefes almadan güldük baya bi:) Sonrası klasik telaş..tabi 33 kişiye kahve yapmakta kolay değildi klasik dememek lazım pek..Hee bir de damadın babası öyle bi zamanda kızı istedi ki .Herkes ayrı biriyle ayrı birşey konuşuyoordu ve kızın istendiğini kuzen ve sevgilisi dahil kimse anlamadı:):) Olay damadın babasıyla amcam arasında oldu bitti yani. Kuzenin amcama telaşlı telaşlı ' noldu baba verdin mi ' demesi herkesi resmen kırdı geçirdi:D:D görücüler haklı olarak kalabalıktan başları dönmüş olsa gerek erkenden kaçtılar:) Hepimiz kuzeni tebrik ettik .Olay döndü dolandı oraya girdi burdan çıktı bana geldi. Bu kuzenden sonra sıra bana geliyordaa:P Herkes tek tek dönüo " ee rapunzeliçe sende sıra " annemde pot üzerine pot kırıyor anlatamaaaammm:D Bu kuzenin sevgiliside ondan 1.5(bir buçuk) yaş küçük( tabi ben benimkini söylemedim demi daha. Benim sevgilim benden 1.5 yaş küçük:)) işte annem bunu duyuyor bana kaş göz anne diyorum yapma biri göreceeek:D yok amcam diyo FBli değilse seni vermem .Annem diyo bana dönüp"A. kişisi hangi takımlı" sonra toparlayacam diye kırk takla tabiki:)
      Böyle bir geceydi işte.. Tabi ben tüm güzel şeyleri naklen A. kişisine ilettim.Özensin canı istesin diye ama bilmiyorum ne kadar özenmiştir:) Gece 1'de geldik. Sabah lens bölümünde randevum var diye yattım hemen ama gece 1de uyumuş beni 7de uyandırmak mümkün mü? Ihııı mümkün değil. geç kaldım anlayacağınız.Allahtan ballı günüm makineler bozukmuşta sıram kaçmamış.Baktılar ve kör olma yolundaki azimli ilerleyişimi tebrik ettiler.Bir gözüm 6 diğeri 4.5 derece miyop.. Ona moral bozmakla meşgulum şimdi:/
     Bu arada kırmızı başlıklı pollyanna blogunun yazarı ve benim okumayı çok sevdiğim polly beni izlemeye almış.Buna çok sevindiğimi belirtmek istedim.Hayııııır yanlış anlamayın lütfeeeen hepinize teşekkür ederim ama onada teşekkür ederim:)
               Yine resmi bir şekilde " BENİ İZLEMEYE DEVAM EDİN " diyerekteen sizi öperekten yazımı bitiriyoruuuummm:)

4 yorum:

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!