16 Şubat 2013 Cumartesi

Gratis İle İmtihanımız


Dün akşam Mars Kedi'mle kenkuş günü yaptık.Güldük,eğlendik.Her zamanki gibi çok güzel bir geceydi.Sabah kahvaltıdan sonra biraz caddeye inelim bakınalım dedik.

Son zamanlarda kozmetiğe oldukça merak sardığımız için ilk durağımız Gratis oldu.Bilmiyorum siz Gratis'te hemen istediğiniz ürünü alıp çıkıyor musunuz ama ben her tarafa bakarım.Beğendiğim bir şeyin testerı varsa bakarım yoksa asla dokunmam.Küçük bir şeyde olsa almadan çıkmam. Mars Kedisi de öyle.Sorun çıkaran müşteri değiliz yani.

Hatırlıyorum bir kere biz gene 2 arkadaş Gratis'e gittik.Bir kadın vardı,bir sıvı saç kremini açıp yarısından fazlasını boca etti kafasına.Kimse de dönüp napıyon sen demedi.Biz hayretle izlemiştik.O sapsarı saçları sırılsıklam olmuştu artık sıkmaktan..

Neyse bugün girdik işte. Bizden başka birkaç müşteri daha var herkes başıboş dolanıyor.Bizde Essence Standına bakalım dedik.Bu indirimden birşeyler kalmış mı diyerekten.Eğildim alt taraflara bakıyorum.Bir kadın tepeme dikildi önce. "Bakıyoruz öyle kafamızda birşey yok" dedim.O standa biraz daha bakıp diğer yerlere ilerledik.Bütün çalışanlar bize bakmaya başladı.Bir adım atıyoruz onlarda bizimle atıyor. Hiç birşey zaten ellemiyoruz ama onlar sürekli bakınca iyice kasılıyorum.Bir ara Kedimle ayrıldık o bigudilere bakıyordu bende dove'un bir setini gördüm.Ve kahretsin elime alma gafletinde bulundum.İki tanesi atladı ne alıyorsunuz diye.Diğer ikisi de Zaten Kedi'nin tepesindeydiler.

Sanki başka müşteri yok içeride.Tamam kaşlarımız biraz çıktı,tamam üstümüz salaştı ama o kadar mı bunlar fakir buraya ürünleri mıncıklamaya geliyor izlenimi veriyoruz yani.
Ben dayanamadım "Kenk Çıkalım" diye bağırdım.Hışımla çıkarken içimiz el vermedi bir oje alalım bari dedik.Yine essence standına yaklaştık.Ojelere bakıp ne alsak diye sohbet ediyoruz yine ELLEMEDEN.Kızlardan ikisi geldiler koşa koşa arkamızdan."Ruj mu bakıyorsunuz" dediler."HAyır Oje" diye bağırdım bu sefer.Nasıl bir oje hangi renk dedi birisi.Ve ben bütün ürünleri suratına fırlatmamak için zor duruyordum artık ki Mars Kedisi beni çekiştirdi.Dışarı attık kendimizi.  

Uzuuuuuun bir süre Gratis'e uğramayız sanırım.

Amaçları müşterilerle yakından ilgilenmekse bunu yapma şekilleri yanlış ayrıca içerideki tek müşteri biz değildik.O sıvı saç kremini saçına boşaltan kadın gibi saçımızı sarıya boyatıp öküz kadar topuklu ile gitsek eminim kimse peşimize takılmazdı!!

14 yorum:

  1. Satis elemani olup kendilerini birsey saniyorlar ya deli oluyorum :-\ gecen yaz lcw de bnde satis elemaniydim ama hic musteri takip etmezdik onlar bizim pesimizde olurdu bnce boylede olmali. Kizdim gratise valla bi far almistim zaten daginik bir magaza idi gitmedimde daha :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok kızdım kuzum valla gitme hiç.Lcw bizim evin karşısında var.Sık sık gidiyorum.Çok rahat içerisi bayılıyorum.Bende bu yaz çalışıcam orada:)

      Sil
    2. Cok yorulacaksin yavrucum cook ama calisanlarla aran iyi olursa cokda guzel zamanlarin olacak bak soyleyim maasi ayri zamanda primi ayri zamanda yatiriyorlar maas yatar yatmaz yeme :-D sonra benim gibi hic birsey anlamazsin maasdan :-D operiiim

      Sil
    3. Ahaha biliyorum kuzucum Mars Kedisi'de senin gibi yaptı para çerez gibi gitti:) Teşekkür ederim uyardığın için genede:)

      Sil
  2. Aaaa çok şaşırdım ya.:(
    Normalde Gratis ve Watsons'ın çalışanları böyle terbiyesizlikler yapmaz ama kötüsüne denk gelmişsiniz bebeğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma bebeğim ya bende böyle yapanına ilk defa denk geldim.Bu ara değişim oldu İzmir'dekiler de zaten.Daha öğrenemediler herhalde..

      Sil
  3. dahada uğramam ben gratise kenk yalnız caddedekiyle çarşıdaki gratis aynı değil çarşıda takılmıyorlar peşimize. bu cadddekilerin patronu takılın müşterilerin peşine yapışın yoksa kovarım diye uyarımı yapmış nedir. offffff çok gıcık oldum allahhıımmm.. hayır yani pudra fondöten seçsek tamam gel yardımcı ol yüzüme göre rengini seç dimi ama ojenin nesine yardımcı olcan ya :D içeriğinimi anlatcan kardeşim :D dahada yazarımda neyse sustum kenkuşcan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün Gratisten çıktık başka şey konuşamadık sayelerinde kenk dimi:)

      Sil
  4. Satis elemanlarinin su tutumlari yokmu deli eder insani birsey alacagi varsada almaz insan gratiste bana denk gelmedi ama heryerde cikabiliyor boyle maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet onlar heryerdee ama gratisten bunu beklemezdim:/

      Sil
  5. En kıl olduğum satıcı tipi bu yaa ben böyle peşimde dolanınca hiçbir şey alamıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ben sinir oluyorum ya bi rahat rahat gezemiyoruz hemen buyrun ne vardı. Yaaa sananeee gezce bakcam işte. Kıyafet seçerken de oluyor bu en sevmediğim şey. Ama bazen düşünüyorum orada çalışanlara üst yönetimden bu söyleniyor büyük ihtimal ve onlar da emir kulu olarak yapıyorlar ve de izleniyorlar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın kuzum.Asıl baştakilerde problem.Önce onların müşteri ile ilgilenme konusunda beyinlerinin değiştirilmesi gerekiyor..

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!