18 Mart 2012 Pazar

mim ve ben:) mutluyum beeeennnn

merhabayınnn:) nasılsınız blogcu arkadaşlarım benimmm(tülay gibi söyledim bunu) evet şuan mutluyumm az önce kendime doğum günü hediyesi aldım iki tane:) iyiki doğdum beeennn yani doğacam doğum günüm 4 nisan.Hediye almak isteyen alabilir yaniii. Ya tüm ihtiyaçlarımıda aldım bugün A.. kişisi çok kızacak o alacaktı bugün aldıklarımı ama dayanamadım ya olsun o almasın birşey yanımda olsun yeter ki bana:)öyle mutluyum alışverişin her bayana etkisi işte:) A.. kişisiylede aram iyi (yerim ben onu yerim) Üzmüyoruzz birbirimizi artık çok biraz üzüyoruz ama ucundan yani azcıkk:)


Ayy domatcım beni mimlemiş onu yapmaya geldim ben burayaa:)hemen başlıyorum efenim

1-Kendini seviyor musun?
Hmm evet seviyorum ya.Hele bugün çok sevesim öpesim var kendimi:D genel olarak bakarsak kısa boyumu,yüzüme göre büyük gözlerimi(pörtlek değil ama sadece büyük bi kere),tek çizgi dudaklarımı evet tamam herşeyimi seviyorum:) bide çok sık depresyona girmesem daha sevilesi biri olucam biliyorum..

2-Yapmaktan hoşlandığın şeyler?
Boş Boş tv izlemeyi severim, bir yere oturup gelenin geçenin kıyafetini eleştirmeyi severim(modaya ilgim var baya) bazısını elerim bazısına ' bizımlesın' derim:), sonra A.kişisiyle yapılan her faaliyeti severim( hepsini ama tartışmayı ble), pisipisi ve aykenokeyso(haha yazarken eğlendim) ile dedikodu yapmayı severim, annemle aynı kitabı okuyup tartışmayı severim, ALIŞVERİŞE ölürüm(A.. yada ölürüm ayrı),çilek yemeyi,kola içmeyi...of bu uzar çok şey severim yanisi:)

3- Hedeflerin nelerdir?
okulumun bitmesine iki yıl kaldı (inşallah yani) Şöyle güzel bi şirkete kapak atıp A..cığımıda oraya aldırmak:) he tabi okulu en az 3.lükle bitirmek hadi tamam fazla uçtum en azından ilk 10da bitirmek..A'la kişisiyle evlenip huzurlu bi yuva kurmak ikide çocuk( ona göre 3:))

4-Kendini bir cümle ile ifade edebilir misin?
Üşeniyorum o halde yarin:D:D:D bide ama ben çok aşığım onaaa

5-Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Şu hayatta sevdiğim şeyler kadar çok nefret ettiğim şeyler var açıkcası.Kısaca biraz sayayım.En başta a... kişisinin etrafında tüm kızlardan nefret ediyorum. Ben ciddiyken dalga geçilmesinden, ukala ve sırf muhalefet insanlardan,kendini birşey sananlardan, ikiyüzlülerden,bencillerden,olgun olayım diye içindek çocuğu öldürüp sonra bi bok olamayanlardan, sinsilerden nefret ederim.Bide karnıbahardan.He bide soğuktan yani üşümekten..Yeter bu kadar nifak tohumu attığım:)

6Favori şarkı,kitap,film?
Bu aralar en sevdiğim şarkı Sertab erener-Bir çaresi bulunur..Benim gibi karamsar insana iyi geliyor
Favori kitaba gelirsek Alacakaranlık serisi süperdi.Bide Ayşe Kulin'in tüm kitapları diyebilirim.
En sevdiğim film yok ya tüm komedileri ve romantik komedileri severim

7-İlham aldığın kişiler??
Herşeye yetişebilen bayanlar süper ya (iş ev sosyal hayat) bide topukluyla manken gibi salınanlar ilham kaynağım:)

8-Death Note'ı sen bulsaydın ne yapardın?
bu konuda domata hak veriyorum eski sevgileri yazardım + Şuan A'nın etrafında arkadaş diye geçinenleride yazardımm

ben izleyicim çok az o yüzden isim seçmiyorum olanların hepsini kucaklıyorum veee bu mimi yapmayan herkes yapabilir.Öpüyorum sizi canlar mucuuuuuk





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!