2 Mart 2012 Cuma

Geçerken Uğradım

of şu girişler öldürüyo benii:) girmiyorum ya direkt konuya dalıyorum...Ben geçerken uğradım ya.Öyle bakınırken birden elim "yeni kayıt" a gidiverdi.Nasılsınız iyi misiniz yahu:) Ben iyiyim sanırım bu aralar ya.. Sevgilimle aram iyi anladım ki sorun bendeymiş cidden. Çocuk bu kadar yani ondan fazlasını ummamak lazım.Öyle yapıyorum böylece yaptığı en küçük güzel birşey bana süper geliyo.Hiç beklentim yok çünkü.Benim birden böyle sakinleşmem onda bir panik etkisi yarattı tabiki..İlk bir sürekli aradı sordu(bende şaşırdım:)) sonra eski haline geri döndü tabiki. Ama bende çok atmıyorumm.Az konuşuyoruz ne bileyim sonumuz hayrolsun ne diyim...

Biraz sınıfımdan bahsetmez istiyorum aslında ama bugün yorgunum ya onu ayrı post yaparım sanırım.Bu postu benden isteyen arkadaşımın gözüne layık güzel bir post hazırlamalıyım:):)ay neyse kaçtım ben.Niye geldim onuda bilmiyorum ya neyseee:) kendinize iyi bakın öptüüüümmmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!