27 Nisan 2014 Pazar

Tavsiye Kanalı ve Teremyağ




Selam canım izleyiciiim:) Geçen hafta (yada ondan önceki hafta) okuldan eve geldiğimde kardeşim kargon var deyince uçarak girdim odama. Bir baktım kiii Tavsiye Kanalı'ndan katıldığım kampanyanın hediyeleri gelmiş:) Teremyağ Gurme'yi çıktığında denemeyi çok istedim ama annem margarin konusunda katı kurallara sahip olduğu için aldıramamıştım. Kutuyu açarken annemde geldi yanıma. Teremyağ kutusunun içinde iki tane Teremyağ Gurme almam için kupon vardı. Onları hemen elimden kaptı ama hala istemem yan cebime koy havasında çok ısrar ettin deneyelim dedi:) Sonra ne çıkarsam bunu çeyizine koyarız dedi:) Son zamanlarda ne görse çeyizime koyuyor kıyamam:)
Yani artık çeyizimde 3 tane tarif defterim, üzerine not alabileceğimiz magnet ve birbirinden güzel tariflerim  var:) Bunun için Tavsiye Kanalı'na ve Ülker Teremyağ'a teşekkürleri borç bilirim:) Baktıkça sizi hatırlıycam efenim:)

Geçen gün gidip aldık Teremyağlarımızı ve hemen akşamında pilav ve kurabiye yaptık. Pilava verdiği tat ve koku gerçekten farklı ve güzeldi. Annemde öyle bir beğendi ki hayatta margarinle pilav makarna yapmayan insan bir baktım bugünde makarnayı margarinle yapmış:)

Teremyağ Gurme benden ve annemden tam puan aldı :)

Tavsiye Kanalı'na ve Ülker'e tekrar teşekkür ediyorum. Eğer sizde Tavsiye Meleği olmak isterseniz BURDAN üye olarak Tavsiye Meleği olabilir, kampanyalara katılarak ve yeni çıkan ürünleri deneyerek fikirlerinizi sunabilirsiniz.



2 yorum:

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!