19 Nisan 2014 Cumartesi

Senden Benden Bizden:)



Yine bir kısa kısa yazıma hoşgeldiniiiizzz:) Bu sefer adını farklı yazasım geldi:) ay yazmaya yazmaya yazmayı(ne çok yazmak dedim:)) unuttum ben sanırım. Mazur görün düşük cümlelerimii:)

-Yaklaşık 2 haftadır yazmadım gene. En son doğum günümden bir gün önce yazmıştım. Yorum yapıp doğum günümü kutlayan herkese tekrar teşekkür ederimm:)

- Bu sene doğum günüm sönüktü biraz. Gerçi ilk defa sürpriz yapıldı bana:) Kenkuşum odamın her tarafını postitlerle süslemiş birde pasta almış:) En yakın iki arkadaşım sevgilim ve ailem.. Sadece bunlar hatırladı doğum günümü. Sizi saymazsak yani canım izleyicim:) Sadece annem, kenkuşum ve Raif (Ben Raif) hediye aldılar bana. Geçen sene hatırlarsanız hediyelere boğulmuştum. Üstelik hatırlayan insan o kadar çoktu ki. Bu sene kimsecikler hatırlamadı doğum günümü ya. Sınıf arkadaşlarımdan Raif hariç kimsecik bir mesaj dahi atmadı. Sevgilim hediye almadı sözünü de açmadı. O yüzden ondan hala beklenti içindeyim açıkcası. Şimdi diyebilirsiniz almak zorunda değil. Haklısınız değilde ne bileyim insan beklenti içine giriyor işte:) Zaten tüm hayal kırıkları beklentilerden doğarlar.. Aaa ne çok yazasım varmış bu konuda dolmuşum resmen:)

- Yazmadığım sürede bir bankanın staj sınavına girdim. Beni sınav için 4'te çağırdılar ama sınavı 5'te başlattılar. Tabii sadece ben yoktum 25 kişi kadardı bizim seans. Sınav başlayana kadar 2 kişiyle konuştum ve ülkem hakkında acı gerçeği farkettim. İki konuştuğum kişide öğretmenlik okuyordu. Haydi birini yine makul karşılayabilirdim matematik öğretmeniydi ama diğeri anaokulu öğretmeniydi. Ve ikisininde psikolojisi çok bozuktu. Üzüldüm hallerine.  Bankaya da kızdım açıkcası. Biz iktisat mezunları gidip bir okula başvursak bizi alırlar mı. Öğretmenler niye bankaya alınıyor kiii? Sınavım kötü geçti sınavlar çok uğraştırıcıydı ama geçtim:) Az önce de internet üzerinden mülakata girdim. Ama bu sefer gerçekten döneceklerini sanmıyorum:) Yine de umarım dönerler:)

-Son vize sınavlarımı da atlattım. 6-8 Nisan resmen ölü gibiydim. Çünkü 6'sında YDS'ye girdim ve sonraki iki gün bok varmış gibi en zor sınavlarım vardı. 8 Nisandan sonra vizelerim bitmiş gibi oldu çünkü bir daha ki sınavım 15'indeydi:) Bakalım sonuçlar nasıl gelecek..

-Dün eve geldiğimde beni Tavsiye Kanalının paketi karşıladı. En kısa sürede resimlerini paylaşiciiim:)

-Naşide Gökbudak'ın bir kitabını daha bitirdim. Adı " Asıl Adı Atiye". Okuduğum kitapları arasında en acıklısıydı. Gerçek olması daha da etkiliyor insanı. Size önerim; bu kadının kitaplarını okuyun, okutun.

-Esrarengiz bir şekilde evde babetim kayboldu. Ve yok. Evin  altını üstüne getirdik yok. Çaldılar desem odamda duruyor benim ayakkabılığım kim çalacak. Benim kokuşmuş babetimi kim napsın ayrıcaa. Burdan babetime sesleniyooom: Geri Dön Tölaaaay..

-Yaaa bide birşey daha diycem. Yapan varsa yanlış anlamasın. Güle güle giysin ama yani bu benim düşüncem. Şu geyikli taytla herkes dalga geçerken dedim ki dedim dalga geçmeyin bunlar iyi günlerimiz ama bu kadarını beklemiyordum. İspanyol paça tayt nedir yaaaa. Moda felaketi :/ (aytinnnk)

- Yaşım gittikçe büyüyor ama insanların beni sandığı yaş hep aynı. Benim hep kenkart(İzmirin ulaşım kartı işte akbil gibi) doldurduğum yer kapandı bende başka yer yükletmeye başladım. Yeni gittiğim yerde tonton bir amca var. Beni de hergün okula gderken yada Çokoprensimin yanına giderken makyajlı görüyor tabi. Geçen gün yine makyajlı süslü gittim dedi sana birşey söylücem ama yanlış anlama. Söyle amca dedim. Yaşın kaç dedi. 23 dedim. Aaa dedi ben seni 16 17 sandım. Dicektim yaşından büyük makyaj yapıyon. Bu yaşta makyaj yapma dicektim. 23 yaşındaysan tamam kızım dedi. Durum bu yani:)

- Çokoprensimi de memleketine yolcu ettim. Vizelerden sonra gitmek istedi. Özledim şimdiden:(

-Pilatese de devam ediyorum. Basenler inatçı çıktı. İncelme yok. Ama 2 cm uzadım:) Neye niyet neye kısmet:)

-Pilateste de nasıl bir havalanıyorum anlatamam. Ortalama yaş seviyesi 40 üstü olunca tüm teyzeler egomu yükseltiyo. Ayyy inceciksiiin, Saçın çok güzel yaa, Ne kadar esneksin sen böyle yaa v.b :D

Yeterince başınızı ağrıttım valla değil mi:) Şimdilik susayım hadi . Yakında gene binerim tepenize:)

Rapunzeliçeniz sizi çok çook öperrrr:) 

4 yorum:

  1. Bence de çokoprens büyük patlama yapacak, yani umarım yapar yapmalıı!!!

    Ayrıcaaa bu staj mevzusunu bi'konuşalım malum ben de iktisat okuyorum son sınıf olmasam da banka stajı istiyorum... Bu arada beklenti çok kötü dediğin gibi.

    Sıkma canını!

    Tekrardan iyiki doğdun, umarım ydsn dilediğin gibi gelmiştir. Vee vizeler de beklediğinden iyi sonuçlanır. ÖPÜYORUM <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok bebeğim yapmayacak gibi. Sevgililer gününde birşey yapmadı 3 yıl ona sayar artık:D
      Konuşalım Maya'm. Son sınıf olan çok azdı zaten en doğrusu biran önce deneyim kazanmak zaten:)
      Yds çoook kötü geldi afedersin sıçmakla kalmamışım sıvamışım yani:D Vizelerde iyi gelecekler var inanıyorum:) Ama yds önemli değildi zaten şuan deneyim olsun diye girmiştim:)

      Sil
  2. Tabiki hediye alacak! Almalııı! Çıldırırıım! :)
    İspanyol Paça tayt nedir ya ilk kez duydum.Şu ana kadar görmedim görmem de umarım! :D
    Doğum günün tekrardan kutlu olsun canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım alıııır:) umutla bekliyoruuum:) Bulursam göstercem sana o taytı mutlaka gerçi sana bu kötülüğü yapmalı mıyım bilmiyorum:D Teşekkürrr ederiiim canım beniiim:)

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!