27 Temmuz 2013 Cumartesi

Ordan Burdan Şurdan



-Laptobum yine bozulmuştu Allahtan bu sefer kısa sürdü. Hemencecik yapıldı ve geldimm:)

- Naşide Gökbudak'ın Feraye adlı kitabını okudum ve tek kelimeyle yedim bitirdim kitabı 2 günde. Kesinlikle tavsiye ediyorum..

-Amcamın bulduğu staja görüşmeye gittim.Çok cici bir patronla tanıştım ramazandan sonra gelmemi istedi ancak şans bu büyük bir firma beni görüşmeye çağırdı. Eğer büyük firma beni alırsa o zaman burada ilan edeceğim.Dua edin beni alsınlar:) Bide bi dua daha edin arkadaşımı da arasınlar:)

-Yıldönümümüz yaklaşıyor yine farklı şehirlerde kutlayacaz yıldönümümüzü:/ Çok özledim canım izleyicim çok..

-Bir akrabam tıpı kazandı. Tamam tebrikler zor birşey başardı da şuan ailesini anlatamam. Utanmasalar pankart yaptırcaklar:) (not:kıskanmadıııııımmm:))

-Şuan 3+1 izliyorum kahkahalarımın arasında da size yazıyorum:)

-Evde sıkıntıdan işaret diline sardım. Az birazda öğrendim mutluyummm:))

-Oruçluyken kafam çok ayrı şeylere çalışıyor.Farklı farklı sorular falan:) Acıkınca kafamız dominosa gidiyorda susayınca nereye gidiyor:)

- Raif'in çekilişinide görmediyseniz uğrayın:) buyrunn

18 yorum:

  1. özlemişim.:)
    ayrı şehirlerde özel gün geçirmenin acısını iyi bilirim :(
    staja çok sevnndim inş o biyik şirket olur kuzum:)
    Bizim bir akrabanın bilmem nesi de hukuk kazanmış.KISKANDIM :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni yirim:) biz hiç yıl dönümümüzde beraber olamadık:/ Staj bencede inşallah olur kuzum ya sağoll:) Hukuk olsa bende kıskanırdım tıp ilgi alanım değil:)

      Sil
  2. He yaa şu milletteki tıp merakı ne olacak öyle? (Aaa tövbe ne kıskanması :)) Duacınım, inşallah işe alınırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende iktisat okuyorum ne var yaniiii bende ülkenin hayatını kurtarcam:)) Duan için teşekkür ederimm:))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Büyük firma alırsa süpeeer küçük alırsa fena değill:)

      Sil
  4. Kazanan herkesi kıskandım, kaçarı yok :D
    Tıp daha bi kıskanmalıklım,
    hukuğun da ağırlığı var. Onu da kıskanalım bence!
    İnşallah büyük şirket olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tıpı cidden kıskanmadım kazanamda benlik değil yani :) Hukuğu çoook kıskandımmm:) Teşekkür ederim büyük olsun büyük:)

      Sil
  5. Malesef bizde her sene ayrı şehirlerde kutlarız yıldönümümüzü sevgilimle. O yüzden seni çok iyi anlıyorum. :(

    YanıtlaSil
  6. hayatım zaman öle bi zamanki herkes hava atma derdinde umarım herşey gönlüncede olur

    YanıtlaSil
  7. Çok çok ciciii...:))
    Yazınız çok cici olmuş.. Stajınızda başarılar diliyorum... Ama ayrılık zor Allah kolaylık versin inşallah..
    Susayınca benim kafam nereye gidiyor acaba...
    Kahveden başka birşey düşünemediğim için..:))
    selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm:) Susayınca benimki kolaya gidyor sanırım:)

      Sil
  8. Ne hukuğu ne tıpı ama sadece şunu kıskanıyor olabilirim, şöyle göğsümüzü gere gere amanın bende bunu kazandım diyemedik. Hala daha bölümün ne diye sorunca bir eziklik :D

    Gerçi üniversitede olduğumuza inanamayıp şoku atlatamadan bu soruya cevap aldıkları için de bön bön bakıyor olabilirler, onu bilemedim şuan arkadaşım :D

    Büyük firmaya buradan sevgilerimi iletiyorum ve mesajla da sana göndermiş olduğum şarkıyla kapanışı yapıyorum :D "Aramazsan arama yarr :D" ( arasın ama yaa :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende onu kıskanıyorum ya iktisatta bir eziklik var Allahtan başına İngilizce koyuyoz çok sıkışırsakta biraz kurtarıyoruz ordan:)

      Ben son sınıftayım diyerek iyice şokun dibini yaşatıyorum sorana:)

      Büyük firma umarım ikimizide alacaaaak:)

      Sil
  9. Evde sıkıntıdan işaret diline sardığını niye burdan öğreniyorum peki ben haaaa! Niye mesajda söylenmiyor bana bunlar :D

    Kavanozu ne zaman yapıoz :D

    O büyük firma seni işe alıcak zaten arkadaşım hiç merak etme sen, salı günü çıkar çıkmaz mesaj atmazsan beynini uçururum bilmiş ol :D

    Bu sefer gerçekten bitiriyorum bak söz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşart diline biraz başlıyorum biraz bırakıyorum tam verim alamadım ondandır:)

      Kavanozu bayramdan sonra yaparız sanıyorum ki:)

      Büyük firma ikimizi alsınnnnn:)Zaten salı sende gelceksiiiin:)

      Biran bitmicek sandım:D :P

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!