25 Temmuz 2013 Perşembe

Ben Raif 1. Yıl Hediye Çekilişi


Can dostum güzel insan,okul,sınıf,sıra arkadaşım,hemde kankam benim tabirimle Raifcan yada Rayıııf olarak nitelendirilen Ben Raifin benim aç artıııık şunuuuu baskılarımın sonunda açtığı blogu dün itibariyle 1 yaşını doldurdu. Arkadaşım sizler için bazı hediyeler hazırladı. Hediye beğenme ve hazırlama sürecinde ben mağazalarda kalemlerle kendmi öldürmeye falan çalıştım çünkü ilk defa onu bu kadar kararsız gördüm. Neyseki sonunda hediyeleri seçebildik ve kendileri şunlar oluyor..




Kendisi hediyeleri güzelce açıklamış ancak şunu yazmayı unutmuş ben yazıyorum. Mini boy tetris kendi tetrisi kazanan kişiye paketiyle açılmamış bir tetris gidecektir.. Katılmak istiyorsanız buyrunnn

Son gün 12 Ağustosmuş kaçırmayın derimm:)

1 yorum:

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!