23 Şubat 2012 Perşembe

İşte geldim burdayııııım:)

    Selam napıyonuz yeaa:) Evet ben gene tembelliğime yenik düştüm.Günlerdir sadece bazı bloglara girip okumakla yetiniyorum, kendimin yazası gelmedi bi. İğrenç cümleler kuruyorum farkındayım:) bu postu 7.00 de giriyorum mazur görün(kelimenin doğrusu bu mu yea:) mazur mağzur bilemedim ama mazur galiba:D) neyse işte neler oldu bunları söyliyim.
    Okulum başladı.Yeni eğitim öğretim yılımız hayırlı,mübarek,kutlu,mutlu,aa'lı ba'lı bb'li ..(ahaha tamam uzatmıcam korkmayın:) kalmıyım yani bu dönem yaa..İnşallah inşallah amin:D Ya okulun ilk günü pek hevesli başladım aslındaa.Böyle bir pür heves ders dinledim,not tuttum.Hemde Kızıl İnek'in yanına oturdum (siz onu ineğin diiye okuyun:)) kızıl inek kim derseniz adını tamamen şuan uydurdum. Bölüm birincimizdir kendisi; iyidir hoştur not deposudur:) Bende sözde 3.ydümde.. Ah ah mazide kaldı o günler:) Neyse ne diyordum yani aslında hala hevesliyim ama salı önemli dersim vardı giremedim bugünde böyle gidesim yok.Bir yandan kalmam inşallah duaları:)
     Ama ama hep A... kişisi yüzünden ya ben bugün derse girecektim.Gece bana mesaj atmış diyo ' Aşkım yarın  bizimkilerle sinemaya gidecez(hemde benim kampüse yakın yerdekine) 5 erkek 2 kız var(ki bence kızdığım isimleri söylemedi, kız daha çok) sen gelme gir dersine ben dönüşte uğrarım senin okula belki(oldu balım paşam başka emirin) 5'te uyandım bi gördüm bu mesajı.Hemen aradım uyandırdım(nihahah evet biraz kötüyüm) dedim bni çağırmak yok demek hemen bi tripler attım zorla kendimi çağırttım.Bakmayın öyle yüzsüzlük değil bu.. Sevgilimi o kızlarla karanlık ortamda yalnız bırakamam ben.Zaten hepsine uyuz oluyorum. ama neyse bu ayrı bi post konuyu unutturmayın anlatayım bir ara:)
    Yani sonuç olarak dersimden olcam ama sevgilimden olmamdan iyidir.Şimdi içinizden güvenmiyo mu bu kız sevgilisine diyeceksiniz.Bende size annemin lafını söyliyim.
   
   'Ben sana güveniyorum bebeğim çevreye güvenmiyorum' :D:D
 
   Benimkide o hesap yani.Kızlara güvenmiyorum ya.Bi kadına en büyük kötülüğü yine hemcinsi yapar yani güvenemiyorum o kızlara.Bide çok cıvıklar ya......Of gerildimmmm.. En iyisi gideyim uyuyayım biraz ben.
    Ben yazarım size gene.Öpüldünüz muckkk(o dizide bitiyomuş bea aklıma geldi bak:))

2 yorum:

  1. bende dönerdim sinir kpüneeee aah ahhh :SSSSSSSS

    YanıtlaSil
  2. yazacağını biliyodum:) bende döndüm durdum yoruldum...

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!