15 Mayıs 2016 Pazar

Nerede Kalmıştık?




Evet şairimiz bu yazısıyla artık eskisi gibi sık yazacağının işaretini vermek istiyor..

 Artık işimin tek bana kattığı şey olan klavyede daha hızlı yazabilme özelliğim sayesinde buraya yazabilmek daha çok mutlu ediyor beni. Hem de özlemişim cidden yahu. Hepinizi ayrı ayrı özledim. Hem sizi hem buraya yazarkenki mutlu Rapunzeliçeyi:)

KÜÇÜCÜK bir ara verince yazmaya (1 yılcık:) ) dedim biraz olan bitenden bahsedeyim bari.

İşte artık 25 yaşındayım mesela. İyi ki doğdum gördün mü 25 oldum şarkısını bu sene alnımın akıyla söyledim:) Dış görünüşte değişim var mı derseniz; ayrılık sırasında depresyondan mütevellit Rapunzel saçıma kıyaraktan orta boylu saçlı Rapunzeliçeye döndüm. Bide ışıltı attırdım. Yani sonuç olarak gören artık 16 yaşında sanmıyor da bir 18 yaşında varsın diyorlar. Buna da şükür diyelim:))

Hala aynı işyerinde çalışıyorum. Şuanda gece vardiyasındayım. en sevdiğim vardiya şu vardiya. Herkesten uzak kafa rahat. 1 hafta tatil yapıyor gibi birşeyim:)) Ama işimi değiştirmeyi düşünüyorum. Artık bekar bir kadın olarak kendime kendim bir gelecek belirlemeliyim.. Yüksek lisans yapmayı düşünüyorum. uzun süre evlenmeyeceğime göre bol vaktim bol:)

Etrafımdaki herkes sanki dünyanın sonu geliyor ortada kadın adam kalmıyor, arkalarından at koşturuyor gibi evleniyooor.  Evren şu Rapunzeliçe hazır nişanlısından ayrıldı herkese kısmet verelim de Rapunzeliçeyi daha da depresyona sokalım diyor sanırım. Başka bir açıklama bulamıyorum. Benden 2 3 yaş küçük ayy ben aşık olamıyorum diyen arkadaşımın düğünü var ya 3 ay sonra. Ben daha ne diyeyim. 

Depresyondan kaynaklı iyice alışveriş bağımlısı oldum odam da hala etiketi üzerinde duran kaç tane tişört var, kabı açılmamış kaç ruj, kaç rimel, kapağı açılmamış kaç kitap var saymadım. Herşey kasaya kadar güzel. Parayı ödüyorum. 3 saniye mutlu olduktan sonra yine aklıma Çokoprense dair bir şey geliyor. Ben gene mutsuz oluyorum. Allahtan anti-depresanım var o olmasa zaten şuan ben de olmazdım.

 Ayrılıktan dolayı içmiyorum ilacı bu arada. Kaygılarım bozulmuş, onları tamire aldık şimdi, ama ayrılık olayında da beni dizginliyor sağ olsun ilaçcığım.

Tek güzel yanı belki de artık tüm sosyal medyaya hakimim. İnstagram, twitter, facebook, swarm.. Hepsine saldırdım. Aç bir ergen gibi:) Onlarla kafamı oyalamaya çalışıyorum işte. Takip etmek isteyen olursa mail falan atsın. Söyleyeyim ismimi. Burada apaçık söylemem sonuçta gıybet yapıyorum burada ama isteyene veririm artık:) 

Neyse bu kadar yeter. Şimdi rahatsız sandalyemde uyumaya çalışacağım. öptüm.

                                                                                                   RAPUNZELİÇE

2 yorum:

  1. Aldığımız yaş ; Sen 25 ben 27 gösterdiğimiz yaş ? Çıtır kalacağız kızım biiiiiiizz :)))))) Bu hayatta her şey kısmet bebeğim yaşadıklarımız , yaşayacağımız her şey. Bu yazıdaki rapunzeli sevdim eskiden bir cıvıltı sezdimmn. Öpüyoruuuum :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha öyle avunuyoruz bebeğim işte yahu:) yook bir sitemim hayatta her şey kısmet bebeğim:))

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!