7 Şubat 2014 Cuma

Ne Yapıyorum Ben Yaa-6 :)



-Bütleri de bitirdim geldiiim. Geçtin mi derseniz bilmiyorum birinden belki ama diğeri kesinlikle kaldıııı:( Ki kendisi bölümün baba dersi Büyümeee..Bu okul bitecek mi hiç bilmiyorum yaa bakalım:(

- Bugün YDS başvurumu da yaptımm. Yapana kadar canım çıktı amaaa. Başvurunun yapıldığı binayı bize Fen Fakültesi dediler gittik bulamıyoruz arkadaşlarla. Meğer öğrenci işleri daire başkanlığında yapılacakmışş.Biz o kadar dolanırken öküz gibi sıra olmuşş. Girdik sıraya arkamıza bir kız geldi Allahımm bir insan bu kadar mı panik uyuz olur.. Elimizde öğrenci belgesi gördü o sıradaki herkese tek tek öğrenci belgesi gerekip gerekmediğini sordu. Arkadaşım G. ile boğacaktık az kaldı. Önümüzde de bir bayan vardı, sıkıntıdan sohbet etmeye başladık. Geyik yapıyoruz böyle. Sonra bir öğrendik kadın Fen fakültesinde Doçentmiş:) Gözlerimiz büyüdü kiminle geyik yapıyormuşuz meğer:) Sonra sıra geldi girdim içeride cadı kadının biri 3 lira vermemek için kavga ediyordu. Ne bileyim biz bu sefil öğrenci halimizle veriyoruz o niye bu kadar atarlandı bilmiyorum. Ve sonunda vermedi o parayı. İnsanlar böyle böyle zengin oluyor sanırım:)

-Tatile girdim sonunda ama şimdi ne yapacağımı şaşırdım. Diy projelerim var onları yapıcam tabi kpss ve yds'de beni bekliyor. Hem gezip hem ders çalışıp hem evde yapacaklarımı yapmayı umuyorum:)

-Aerobik-pilates kursuna azimle devam ediyorum. Nerdeyse kol kası yaptım ama henüz eritmek istediğim kısmı eritemedim:) Ama kursumu çok seviyorum. Pilates muhteşem birşeyy.

-BB kremim bittiii. Sevgililer Günü için mağazalar indirim yapar değil mii. Almayıp onu bekliyorum valla:)

-Dudağımda böyle tabanca boncuğu ebatında birşey var beze sanırım. Doktora gidicem yaaa ben takarım böyle şeyleri:)

-Canım dizim "sana bir sır vereceğim" final yaptı. İzleyen var mı bilmiyorum ama ben pek beğenmedim sonunu daha güzel olabilirdi benceee..


Rapunzeliçeniz kendini tembelliğe vermek üzere gider ve sizi öpeeeerrr:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!