24 Şubat 2014 Pazartesi

Göze Geldi Dersler Böyle Okulu Yerler..



Başlıkta uyum sağlamak için 2 saat düşünen Rapunzeliçenizden kooocaman bir selamm:) Ne yapıyonuz canlaaar:) Bu seneye kadar kayıtlarını sorunsuz (yada her okulumuzun öğrencisi kadar sorunlu) geçiren Rapunzeliçenize bu sene birşeyler olduuu. Başıma gelmeyen kalmadı yaa.

Önce ilk dönem bankamatikten harcı yatırıp sistem açıldığı anda ders seçmek istedim ki böyle yapan kişi sayısı çok fazla. Ancak herkesin harcını doğru hesabına aktaran Değerli Üniversitem benim harcımı başka bir hesabına aktarmış ve ben benden çok daha sonra parasını yatıran insanlardan çok daha sonra ders seçebildim. Allahtan istediğim dersleri aldım.

(Bu arada ben %10 luk dilime girmiştim ve eksik para yatırdım. Bu harcı yanlış hesaba yatırmaları yüzünden koştururken fakültemin(sevgiyle anıyorum kendilerini) ortalamalarımızı yanlış hesapladıklarını ve her an harcın kalan kısmını isteyebileceklerini öğrendim. Uzun süre bunun stresiyle ortalikta dolandım. Parayı harcamadım. Sonra dayanamadım çatır çatır yedim. Yemeye de devam ediyorum baya bereketliymiş:) Ama hala acaba isterler mi kuşkusu içindeyim.)

Neyse ben devam edeyim.Sonra zar zor  aldığım bir seçmeli dersin hocası resmen dedi ki beni seçmeyin ben doktora seviyesinde bir matematiksel ders vereceğim bırakın dedi yani. Ekle silde onunla uğraşıp dersi bıraktım. Ve danışman onayına yolladım. Bunu normal şartlarda onaylayacak asistan fakültemizin eli ayağı E. hocamdı. Ancak doğum yaptığı için bir dönemliğine yoktu ve başka bir asistan seçimlerimi onayladı.

Gel zaman git zaman benim not görüntüleme sistemimde bu bıraktığım ders gözükmeye devam etti ama ben herkesin öyle sanarak sesimi çıkarmadım. Vizeler geldi geçti sonuçlar açıklanmaya başladı. Benim o bıraktığım dersin notu 0 gözükünce ben bunu arkadaşlarımla paylaştım. ve POFF. Hiç kimse de öyle birşey yok. Sağolsun onaylayan asistan bakmadan onaylamış ben dersi alıyo gözüküyormuşum. Dilekçe falan koşuşturdum hallettim.

İlk dönemi böyle bitirdik. Bu hafta sanıyorum ki son kayıt yenilememi yapıp derslerimi seçtim. Onaya yolladım. Artık elimiz ayağımız E. Hocamız döndüğü için içim rahattı tabii. Derken E. hocam mail attı ve ben bomba birşey öğrendim. Hocam oturup sadece bu dönem aldığım dersleri değil geçen dönem aldıklarımı da incelemiş ve 7.yy. da yani geçen dönemde seçmeli derslerimin hatalı sıralamayla seçildiğini saptamış. Yani bunun mezun olamamaya kadar büyük sonuçları var.

Şimdi yarın gidip onunla uğraşmaya çalışacağımm. Düzeltmek zorundalar onların hataları yanii. Şimdi bazı ricalarım var:

E. Hocam ben ve arkadaşlarımın (birini tanıyorsunuz tık) son dönemi hayırlısıyla gidiyoruz ama bizden sonrakilerin hayrı için nolur başka doğurmayın yada doğurun okulda bakın yeter ki okuldan ayrılmayın herkes bakar sizin çocuklara:)

Ve lütfen lütfen kimin gözü varsa üzerimde çeksin bir ya. Neyimde gözün kalıyor kardeşim. Çok güzel değilim,derslerim çok iyi değil kıskanılcak ne kişiler var ben gösteririm sana git onlara değdir nazarını. Aa bu kadar talihsizlik yaşanmaz ki canııım. Acı banaaa:)

Bu arada birde hastanelerde koşturuyorum. Allerjim için. Nelere allerjim var mutlaka paylaşırım sizinle:)

Bu da uzun bir aradan sonra tek konu olarak yazdığım ilk yazı olarak kaydedilsin pıliiizzz:)

Rapunzeliçeniz iki hapşuruk arası boşlukta sizi öper :D

9 yorum:

  1. Iıııııyy! İki hapşuruk arası öpcekmiş bizi ya piiissss! Ama o gözü olan var ya o en piss, pisler pisi! Gel pisi pisi :D ( içine mustafa topaloğlu kaçmış yorumdan sevgileeerr :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah:) senin için pis silip öpüyorum herhaldeee:) içinemustafatopaloğlukaçançocukseni:)

      Sil
  2. kuzum geçmiş olsun başına gelmeyen kalmamış umarım bundan sonra senin için herşey daha yolunda gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bebeğim sen nerelerdesin ne yazılarını görüyorum ne senii iyi misin? Teşekkür ederim iyi dileklerin için bebeğim

      Sil
  3. Ay ayni sey her dönem benim de basima geliyor. Bu dönem bizim de okulcak zor bi dönem kaydi yaptik çünkü danisman onayını kaldirmislar. Kazasiz belasiz dönemini tamamlaman dileğiyle :))

    Geçmiş olsun ayrica dikkat et öptüm ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım nedir çektiğimiz şu kayıtlardan yaa:D Bakalım dönem bitmeden daha neler olacak :D Teşekkür ederim Aryamm:)

      Sil
  4. özlemişim yazılarını:) pişmiş tavvuğun başına gelmez ha bnlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy kuzum yerim senii:) Sorma bebeğim yaa

      Sil
  5. Geçmiş olsun, kayıtlar insanı okumaktan soğutuyor, hele o danışman hocalar yok mu onlar var ya, hepsi ayrı zalım :)))

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!