25 Kasım 2013 Pazartesi

Şiddetle İstemekteyim-Bilmemkaç (sayısını hep unutuyorum yaa:))


Merhabaa canım izleyiciiiiim:) zorlu bir vize haftaasından sonra işte geldim burdayıııım:) BAZI birilerinin artık birşeyler yazar mısın çemkirmesi sonucu bir şeyler yazma kararı aldım. Hazır bide yağmurdan dolayı evde hapis olmuşken bugünden daha iyi bir gün olamaz birşeyler yazmak için dedim:) Bu arada şaka değil cidden mahsur kaldık. İzmir felç şuan..

Neyse bende bu aralar yine bir sürü şey istiyorum.(evet evet her zamanki gibi:)) Sizede göstereyim. Gözünüz gönlünüz açılsın dedim:):) Yada sizde acı çekin ho ho ho:) başlıom efendim:)































Aaaaahhhh yayınlarken ağzımın suyu aktı.Çok güzellerrrrr:D

6 yorum:

  1. O çanta... Kesinlikle almalıyım! Nerede satılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fashiolista'dan alıyorum ben resimleri orada tıklayınca veriyor sanırım marka ve fiyatını:)

      Sil
  2. ay o panço ne güzelmiş öyle üstelik kırmızı,benim onu buralarda bulmam mümkün değil ,zaten maaşı da yedim bitirdim. neyse acımı çekeyim bir kenarda ben. -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimbiliiiiir kaç para kuzum ya hayal kuruyoruz bizde napalım:)

      Sil
  3. kuzum hepsi senin olsun en kısa zamanda ben geri geldim hadi bekliyorum seni bana :)) bana bide hoşgeldin desen blogunda ne sevinirimki :) öptüm kocaman



    http://tosbaganindunyasiyeniden.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!