14 Ağustos 2013 Çarşamba

İşaret Dili Klipleri

Biliyorsunuz işaret diline merak sardığımı söylemiştim. Bununla ilgili klipleri araştırırken Mesut Yazıcı'yı tanıdım ve çok başarılı bir işin peşinde olduğunu gördüm. Kendisi güncel şarkılara işaret diliyle klip çekiyor.Hem eğlenceli,hem öğretici hemde işitme engelli arkadaşlarımız için büyük bir eksiği kapatmak adına atılan doğru bir adım(cümle biraz düşük oldu idare edin:)) Şimdi size beğendiğim klipleri göstereceğim:) Belki sizde merak sararsınız:)







ya hepsi birbirinden güzel seçemiyorummm:) Bunun dışında Pinhani'ninde böyle bir klibi var.Oda beni çoook etkiliyor ve her hareketini ezberledim:)


Birde işaret diline merak sarmama neden olan Cornetto klibi var. Lütfen yukardakileri izlemeseniz bile bunu izleyin:)



Rapunzeliçeniz sizi öpeeer:)

10 yorum:

  1. Cornetto'nun aşktan hikayeleri çok güzel :)
    Bende son zamanlarda işaret dili öğrenmek istiyorum.Bence herkesin öğrenmesi lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Liss'im:) Bir kurs bulsam direkt gidicem valla:)

      Sil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    378. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım hepsine ama en çok da pinhani klibini sevdim, bence yapmaları lazım böyle şeyleri , çok da zor olmasa gerek maddiyat olarak da.. Başarılı buldum ama yaa teşekkürler paylaştığın için canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinhani benimde favorim aslına bakarsan bebeğim çünkü ordakilerin bir çoğu halktan insanlar:) Şarkıda çok etkileyici birde:) Size güzel anlar yaşattıysam ne mutlu bana Paris Hanım:)

      Sil
  4. Ama cartdore reklamı muhteşemmişşşşş, valla işyerinde olmasam ağlardım, çok sulugözüm haa :D

    YanıtlaSil
  5. İşaret dili evrensel değilmiş. Bunu biliyor muydun? Muhtemelen biliyorsundur, söyleyim dedim.. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeeveeet ilk duyduğumda oldukça şaşırdım:)

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!