17 Mayıs 2013 Cuma

Ne Yapıyorum Ben Ya-2 Sanırımm:)


Ben ortalıkta bayaaaa bir görünmedim ya şimdi birşeyler yazayım dedim bu arada neler yaptıklarımla ilgili canım izleyicim:) hadi bakalımm başlayalımm:)

-Bildiğiniz üzere laptobum bozuldu bütün ödevlerim,sunumlarım, resimlerim herşey pufff:/ En çok üzüldüğüm nokta internetten yazılar için bulduğum resimlerdi. O resimleri tekrar toplayana kadar tekrar bozulur laptop zaten:)

-Happyboxumu hazırladım yolladım Webacığıma onunki de bugün ulaştı hemen elime bir sonraki yazımda yazıcam hemen bugün. Çekiliş hediyelerimde geldi Shimizu'dan onlarda aynı yazıda olacak:) Ve emin olun gözünüz gönlünüz açılacak:)

-6 sınavımdan 5 i açıklandı. İsimlerini yazmayayım da aldığım puanları söyleyeyimde istikrarı görün:)
70-77-70-80-50(bu ekonometri)).. 6. derste 70li birşey olursa şaşırmam:)

-Sevdiceğimle(ya bir isim bulmalıyım artık böyle sevgilim sevdiceğim bik bik yazmayı sevmiyorum önerilere açığımm:)) Ve büyük bir grupla Foça'ya gittik ve gerçekten çok eğlenceli bir gündü BİZ'e iyi geldi:)

-Herkes okuldan sonra ne yapacağına karar verdi ben hala büyük bocalama içerisindeyim.Stajlarım hep olumsuz dönüyor ve ben depresyondan depresyona sürükleniyorum..

-Aaa resmen naptığımı unutmuşum ya düşün düşün bulamadım vallaaaa

- Yazmaya yazmaya yazmayı mı unuttum acaba:)

-Neyse son veriyom burda o zaman

-Rapunzeliçeniz Sizi öpeeeerrr:)

10 yorum:

  1. ben cok özledim seniiii :) kolay gelsin herşey cok güzel olsunn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni tosbağammm:) öptüm seniiii:)

      Sil
  2. kuzumm tekrar yazmayaa baslarsan yazarsın uzun uzun yine cok ozledım yazılarını

    YanıtlaSil
  3. Herşey çok güzel olsun inşallah gönlünce olsuuun ortalıkta yoktuuun gözlerimi aradıı bak =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhh kıyamam ben sana döndüm inşallah artık:)

      Sil
  4. notların iyiymiş cnm :) staj yeri de bulursun inş.

    YanıtlaSil
  5. hehe benim de 80,90,85 gibi notlar bi tane 35 var :D

    YanıtlaSil
  6. Oo seninde iyimiş kuzum o 35 nazar olsun artık:)

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!