2 Nisan 2013 Salı

Favori Dizilerim

Vize döneminin yaklaşmasından mıdır nedir; dizilere taktım bu ara:) Tabiki o sebeple başka neden olacak yahu:) Ders çalışmamak için açıyorum açıyorum aynı bölümleri izliyorum:)




GALİP DERVİŞ
Bu dizinin yabancı versiyonunu da annem yüzünden izliyordum.Bunu da yine onun izleyelim baskısıyla izlemeye başladım ve bayıldım:) Hem polisiye hem komik e daha ne olsun:) Hemşire Hülyayı çok seviyorum:)





BİR AŞK HİKAYESİ
Bu diziyi şans eseri açmıştım ama kurgusu çok ilgimi çekti. Aslında klasik türk filmi gibi ama bilmiyorum çok sevdim ya:) Saçmalamadığı sürece izlerim diye düşünüyorum:)


Ve favorilerin favorisini en  sona bıraktımm:) Bu diziyi izlerken resmen nefesim kesiliyorrr:)




Dizinin tüm oyuncularına tek tek hastayım. Kurgu muhteşemmm.İzlerken nefes almayı unutuyorum:) Kahperengi kitabından uyarlandığını biliyorum ama alıp okumak istemiyorum.Okuyup sonunu öğrenince herşey bitecek istemiyorummm:)

3 yorum:

  1. merhabalar,

    galip derviş'i bende yeni izlemeye başladım.şahane,çok farklı bir dizi.bloğunuzu takibe aldım,bende beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Merhamet fena dğeil ben de birkaç kez denk geldim. Galip Derviş'i merak ediyor insan Burhan olduğu için :)

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!