24 Şubat 2013 Pazar

Liebster Ödülü Mimimmm:)

Inturkey blogunun sahibesi Naz'cım beni mimlemiş ve bu ödüle layık görmüş:) Çooook teşekkür ediyorum. Ödülün amacı 200ün altındaki blogları tanıtmak densede ben tabiki kafama göre mimleyeceğim:) Mimi yollayanın sorularını yanıtlayıp hakkınızda 11 gerçeği yazıyoruz.(hakkımdaki gerçekleri yazmaktan gerçek kalmadı):)
Neyse başlıyorummm:)

1-Yabancı dil biliyor musun?
Bölümüm yüzde 80 ingilizce bir formda olarak geçsede özellikle bu dönem tüm derslerim ingilizce. İngilizceyi saymazsak 1 yıl fransızca,3 yıl almanca gördüm lisede. Onları da çat pat biliyorum yani:)

2-En son okuduğun kitap hangisidir?
Danielle Steel - Taciz . Oldukça yıpratıcı bir kitaptı.

3-Sinema mı tiyatro mu?
Sinemaaaa:)

4-Rüyaların renkli mi?
Tamamen o gün yaşadıklarıma bağlı:) Güzel bir gün geçirdiysem ve mutlu uyuduysam çok güzel rüyalar görürüm.Ancak kötü birşey yaşadıysam gün içinde mutlaka rüyalarıma da yansır:/

5-Yaptığın en çılgınca hareket nedir?
Aaa bilmem ki:) Aşık olmak bence:)

6-Bir hayvan olsaydın ne olurdun?
Meyve olsam çilek olurdum da hayvanı bilemedim. Immmm kuş olurdumm:)

7-Çocukken en çok neyden korkardın? 
Horoz,Çöpçü,Sifon sesi. Sifondan hala korkuyorum:)

8-Mesleğin nedir?
Henüz öğrenciyim:) Çıktığımda ünvanım kimine göre ekonomist,kimine göre iktisatçı olacak:)

9-Bu ülkede olmasa başka hangi ülkede doğmak isterdin?
İtalyaaa:)

10-Totem gibi kullandığın ve en çok sevdiğin eşyan var mı?
Yüzüğümün uğur getirdiğine inanıyorumm. Bide cüzdanımda minik dua kitabı vardır onu da ayırmam yanımdan..

11- İlk kullandığın makyaj ürünü neydi? 
Tabiki vişneli niveaaa:) Hala hastayım:)

Geldik hakkımdaki 11 gerçeğe:)

-Saçımı kestirdiğime çok pişmanım uzamıyooooor:)

-Nisan doğumlu olarak tam bir çilek tutkunuyum:)

-Hem bakımlı,hem dersleri iyi bir kız olmak en büyük amacım ama aşarabilmiş değilim:)

-Yo yo yo fashion benim için sıradan birşey değil:)) (Melikeyi anıyorum:)

-Bölümümü hala çok sevmiyorum.

-Yazacak birşey bulamıyorummmm:)

-Tv izlemeyi çok seviyorumm.

-İleri derecede miyopum:)

-Erkek dediğin esmer olur görüşündeyim:)

-Daha fazla yazıp ne saçmalayabilirim merak etmekteyim:)

-Zaten son hakkımda gerçek maddesi oldu. Oje ve ruj hastalığım var alıyorum alıyorum doymuyorum:)

Şimdi benim sorularıma geldik:) Ne sorsam ne sorsammmm:)

1- Giymem dediğiniz bir kıyafet,bir renk var mı?

2-En sevdiğiniz renk nedir?

3-Yaşadığınız hayattan memnun musunuz? Yoksa söyle bir hayatım olsa mutlu olurdum mu diyorsunuz?

4-Doğum gününüz ne zaman? :)

5-Herhangi bir ünlüye aşırı hayranlığınız oldu mu? Olduysa kimmm?

6-Kendinizi neyin içinde çok şık hissedersiniz?

7-Herhangi bir şeye alerjiniz var mı?

8-Hangi mevsim sizin mevsiminiz?

9- Nil Erkoçlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

10- Benim hakkımda ne düşünüyorsunuzz? :)

11- Takıntılarınız var mı?

Mimlediklerim

Mars Kedisi

Ben Raif

Tosbağa'nın Dünyası

Perakolik

Zuzu oldum Ben 

Pembe dünyammm


10 yorum:

  1. Bende yapacağım akşama inşallah :) şu ilk makyaj ürünü bendede oooo :)))

    YanıtlaSil
  2. çok keyiflisin sen kız, mesleği boş ver de İngilizce bilmen yeterlidir :) hayatın neler hazırladığını bilmiyoruz ki belki de bambaşka alanda çalışacaksın :)
    cevapladığın için sağol
    eğlenceli hafta sonu dilerim

    inturkey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Soruların hepsinin yanıtını biliyorsun sayılır zaten arkadaşım :D O yüzden yapmasam da olur mu sanki ne :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman yapma benim amacım seni tanıtmaktı sadece:)

      Sil
  4. mim üstüne mim demezsen mimlendin canım :))

    YanıtlaSil
  5. çok şanslısın 1 yıl Fransızca, 3 yıl Almanca. Ben de istiyorumm :)

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!