22 Şubat 2013 Cuma

Katılınası Çekilişleer-7:)

Yine bissürüüüü çekiliş aldım geldimm:) Şansım kapanır gibi oldu bu ara hiç kazanamıyorumm:) Bende şansımı açayım dedimm:)

Ahududumun çekilişi için şöyle buyrunn Son gün 8 mart

Ojeli filozofun çekilişi için buyrunn Son gün 15 mart

Makyaj kelebeğinin çekilişi için buyrunn Son gün 25 Şubat

A women daily beauty life blogunun çekilişi için buyrunn Son gün 10 mart

Sihirli Mavinin Dünyası blogunun çekilişi için buyrunn Son gün 8 mart


Gisi tasarım Blogunun çekilişi için buyrunn Son gün 14 mart


 Pek bilmişin dünyası blogunun çekilişi için buyrunn Son gün 10 mart

Kozmetik aynası blogunun çekilişi için buyrun Son gün 22 şubat(bugüüüün:)


Dörtdörtlük blogun çekilişi için buyrun Son gün 20 mart

 Edda'nın dünyası blogunun çekilişi için buyrunn Son gün 15 mart

Pelinin Dünyası blogunun çekilişi için buyrunn Son gün 31 mart

Bu kadarrr:) Şans benimle olsunn:) kötüyümmm:):)

6 yorum:

  1. O istanbul desenli runner ne güzel öyle ya :D

    YanıtlaSil
  2. şansınız bol olsun :)

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ben de takipteyim! :) çok keyifli birine benziyorsun, sevdim seni :)
    umarım şansın açık olur, ben ki hiiiiiç kazanamıyorum, inan 2 kişilik çekilişte bile bana çıkmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam ben sanaaa:) Ben 6 kere kazandım ama 3ü gelmedi canım:) Benimki de öyle garip bir duruuum:)
      Bu arada Teşekkür ederim bende seni çok sevdimm :):)

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!