28 Kasım 2012 Çarşamba

Hediyeleşme Oyunları Başlasın!! Şans Sizinle Olsun:)-DÜZELTME

Canım izleyicim.Az önce Raifle Bir hediyeleşme etkinliği tohumlarını attık ve hemen kuralları belirledik.Bizi yanlız bırakmayacağınızı biliyorum.İnşallah büyük bir titizlikle yapacağız ve sonuçtan herkes memnun olacak:)

Hediyeleşme etkinliğimizin adı "ÇORAPLAŞMA" :) Çok hoş değil mii:) Yılbaşı yaklaştığı için herkes eşinin seveceğini düşündüğü bir desende çorap alıp yanında küçük hediyelerle eşine yollayacak:) Burada tabiki esin kaynağımız yılbaşı çorapları ancak kullanılacak bir çorap yollanmasını daha uygun bulduk:)

Öncelikle en önemli istediğimiz şey LÜTFEN özenecekler, bu işe vakit ayıracaklar ve eşleşmeyi öğrenip ortadan kaybolmayacaklar katılsın:) Ben bu konularda çok özeniyorum ve aynı özeni katılan herkesten bekliyorum:)

Şöyle düşündük ki; Herkes eşinin seveceği bir çorap alıyor ve yanına en az 4 Yada 5 hediye koyuyor.Özenle eşine yolluyor.
Hediyeleri seçerken yarım saatinizi ayırıp eşinizin blogunu incelerseniz karşı tarafı mutlu edecek hediyeler seçeceğinize şüphem yok:)

Etkinliği ben ve raif yapıyoruz. Bu yüzden erkekleride bu hediyeleşmeye(çoraplaşmaya) bekliyoruz.Arkadaşımı tek bırakmayın hemcinsleri:)

Katılmak için yazının altına mail adresinizi bırakmanız yeterli:) Adlı adsız herkese açığız:)Yeter ki özenli olun:)

Katılım için son gün 14 Aralık canlarım.15 Aralıkta eşleşmeleri yapacağız ki yılbaşına kadar hediyeler sahiplerine kavuşsun:)


Beni yanlız bırakmayacağınızı biliyorum.Hadi göreyim sizi:)
Ayrıca bunu bloglarınızda duyurursanız çoğalırız kocaman bir grup oluruz.
Rapunzeliçeniz sizi öper:)


34 yorum:

  1. Ben katılmak istiyorum sayın Rapunzeliçe hanım :) Beni de alın beni de alın :)( bu gereksiz kafiye için tüm kamuoyundan özür diliyorum :D )

    benraif@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana şuan salak demek istiyorum ama belki sayın izleyici bunun aramızda bir iltifat olduğunu anlamaz hakaret zanneder:) Demiyorum o yüzden:)

      Sil
    2. ahaha çorapmı :) ya siz ne alemsizniz yahuu :) hadi bende katılayım barimdeeee o 7 tane hediye nedir yahu :)


      http://tosbaganindunyasi.blogspot.com/2012/11/bizim-zprlardan-cok-guzel-hediyelesme.html



      tosbaganindunyasi@gmail.com

      Sil
    3. Bebeğim bir para sınırlamaması getirmek istemediğimden öyle dedim ama değiştiriyorum şimdi:)

      Sil
    4. biz bize oalcağız galiba bu gidişle :)

      Sil
    5. Biraz daha çoğalmak için çabalıyorum bebeğim :) Bakalım ne olacak:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ben de varııım çorap ya benim blogger profil resmim bile çorap baaak :))
    birgaripseyma@blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaaa şimdi farketttim mail adresimle blog adresim karışmış bi de @ le birleştirmişim :))
      birgaripseyma@gmail.com
      hııh düzelttim.ben teşekkür ederim asıl böyle güzel bi etkinlik yaptığın için daha çok kişinin katılmasını çok isterim bi faydam dokunur inşallah:DD

      Sil
    2. İnşallah bende çok çok olalım istiyorum ya bakalım şeymacım:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. hoşgeldin melishhe eşleşme olunca mail adresinide yollarsın:)

      Sil
  5. ne güzel bi hediyeleşme.

    Benim adresim

    birgaripkisilik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. merhabalar ben de katılmak isterim
    doganelif@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Bende aranıza katılmak istiyorum uzun zamandır bir hediye etkinliği arıyordum böyle etkinlikleri çok seviyorum hem yeni insanlar hemde yeni arkadaşlıklar oluyor.Benide aranıza alırsanız sevinirim :)
    e.saglam01@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. bende katılmak istiyorum. bende özenden tarafım.
    zeynep.ozmenunlu@gmail.com

    www.zeynepozmenunlu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özenen taraf olmanıza sevindim hoşgeldinizz:):)

      Sil
  9. bende katılmak isterim.bloğumda da duyurmak isterim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) mail adresinizi yazarsanız iyi olur:)

      Sil
  10. Merhaba Rapunzeliçe:) bende varım:)

    oezlemkeskinalp@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. dilekdilekk68@gmail.com
    hatırlattığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Bende istiyorummm :)

    serapyilmaz.34@hotmail.com

    benim de bir çekilişim var gelmek istersen mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  13. bendee varım, sabırsızlıkla 15 aralığı bekliyorum :)
    uzunkirpik93@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Tamaaam benim o son kişi :D
    melodramblog@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Ayhhh bii daa yapın bii daha ben de katılmak istiyorum! Dört gözle bekliyorum! Takipteyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıcaz canım nisan sonunu bekle tımmmmtısssss:P

      Sil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!