10 Ekim 2012 Çarşamba

5'li Mim:)


Ben bu mimi dün gördüm.Tam yapacaktım sonra kimse beni mimlememiş olduğundan dolayı vazgeçtim.Amaa bugün bir baktım ki Pire Kızı beni mimlemişşş:)Kendisine kocamaaan teşekkürler sunuyorum:)hemen başlıyorum canlarım..


Çantamdaki 5 şey

Kulaklık
Rujum
Her dersi yazdığım defterim
Kalemliğim
Cüzdanım


Odamdaki 5 Favori eşya

Makyaj masam
Onsuz asla uyuyamadığım bebeğim Lilişkom
Ojelerimi barındırdığım sempatik kutum
Ah canım yatağımmm:)
Küpelerimi astığım mantar panom

Bu ay planladığım 5 şey

Sevdiceğe alınacak hediye için kenarı para ayırmak
En azından iki kilo almaya çalışmak
Grip aşısı olmak(ki bugün oldum)
Kütüphanenin altını üstüne getirip ya Gece Evi serisinin 7. kitabını yada Açlık oyunları serisinin 3. kitabını bulmak
Ve zaten her gece yatarken kendime verdiğim söz var plan olarak.."Artık daha bakımlı bir kız olucam,daha çok ders çalışacam"

Almak istediğin 5 şey

Ne 5 mi?? 5 benim almak istediklerimin yanında küçük bir rakam ya:) ama 5 tanesini yazayım hadi bari:)

Öncelikle aylardır adını sayıkladığım Blazer!!












Kışlık bir elbise yada yüksek belli bir etek istiyorumm.

İnsancıl bir bot istiyorum.Çok büyük ihtimalle dolgu topuk olacak.

Bir sürü takı toka, incik boncuk istiyorumm.

Sonuna hangisini yazsam acaba çok var:)Pantene aqualight serisini almak istiyorumm:)


Beni mimleyen Peri Kızı 'nda etkilendiğim 5 şey

En yakın arkadaşlarından birinin erkek olması ve kız-erkek yakın arkadaş olabilir tezimi kanıtlaması

Hayata karşı sergilediği güçlü tavrı

Gerçekleştirdiği değişim ve Eski arkadaşlarını şaşırtması:)

Çocukla çocuk,büyükle büyük olması

Hayalleride beni çok etkiledi.Karavanı yanii:)

Geldik mimlediklerimee:)

Melodram

Mars Kedisi

Vişne Çürüğü

Paris in me

Ben Raif





10 yorum:

  1. Çok keyifli bir yazı olmuş Rapuzeliçee! Beni de düşündüğün için çok teşekkür ederim. Haftasonu mim yazısını yazacağımı bilmeni isterim. ^_^

    YanıtlaSil
  2. Rapunzeliçe aqualight serisini epeydir kullanıyorum ilk çıktığından beri diyebilirim ama bence farkı yok diğerlerinden. Dene tabi ama uzun süre kullanıp etkisini görmedim ben.

    YanıtlaSil
  3. Ne demek vişnecim:) Her mimimde yerin hazır:)

    YanıtlaSil
  4. Pia_set; çoğu blogger öldüm bittim harika deyince benim saçım için aranan kan bu sanırım diye düşünmüştüm ama bak sende bir değişim yapmamış mesela. Ama genede bir denemeli içimde kalmasın:)

    YanıtlaSil
  5. Sağol canım beni mutlu ettin :))

    YanıtlaSil
  6. rapunzelim tanıştığıma memnun oldum.
    hoş ve güzel blok.
    banada beklerim.
    lezzetli kasenin lezzetlerine:))))

    YanıtlaSil
  7. bende yazıyorum hemen kenkuumm :)) bu mimlemek ne demek derken anladım ne olup nasıl olduğunu :))

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!