2 Eylül 2012 Pazar

Sobeee:)

Heeey canım takipçilerim beniiim:) Buralardayım ben korkmayın ölmedim:) Sizi çok özledim ya ben :/ kaç  gün oldu kimbilir yazmayalı;saymayı bıraktım artık..Niye böyle oldum bilmiyorum.Beni bu kadar süredir sizden uzak tutan şeyi tam olarak çözemiyorum ama sanırım sürüyle olayın üstüste yığılıp beni müthiş yoğunluğa sokması..Yani sığınabildiğim tek bahanem bu diyelim.

Çok şey oldu tabiki.Yaz okulunda aldığım derslerimi kıl payı geçtim:) Tabiki bu durumda tek dersim kalıyordu ve benim 4 elle o derse sarılıp bütte geçip yine ilk 10'da olmak suretiyle birinci öğretim harcından faydalanmam gerekiyordu(yani artık hiç olmayan harçlarından) Off yazarken yoruldum bak.Tabiki çok başarılı olamadım.Bir yandan sevdiceğin güzel şehrime gelmesi,bir yandan düğün telaşı derken bende pek bir ders çalışma hevesi kalmadı haliyle.Sağolsun istatistikçimiz de bizi geçirmemek için oldukça zorlamış.Yani şöyle anlatayım sınav o kadar zordu ve karmaşıktı ki ilk yarım saat hangi sorula başlamam gerektiğiniğ düşünmekle geçirdim çünkü hepsi birbirinden karmaşıktı.

Her soruya birşeyler yazmaya çabaladım ama bilmiyorum ne olacak.Oldu ki geçersem gerçekten bir mucize olucak.Sıla'nın Oluruna Bıraaak şarkısını mırıldanarak bu konuyu kapatıyorum efenim:)

İstatistikten geçememe ihtimalime oldukça üzülmekle birlikte.Sevdiceğin memleketinden adeta bir melek gibi dönmesi benim tabirimle resmen lokum lokum:)Ne bileyim böyle bir dediğimi ikiletmemeler,bana prensesmişim gibi davranmalar,arkadaşlarına laf etmeme kızmamalar,soğuk esprilerime gülmeler falan çözemedim özlemiş galiba beni:) Özlemi çok geçmeden geri dönecek bu demek oluyor ki yaklaşık 2 ay kadar böyle melek gibi kalacak:) Bu rapunzeliçenizede tadını çıkarmak kalıyor tabiki:)Ben halimden oldukça memnunum yaa.Allahım hep böyle kalsın nolur.Amin. :)

Gene yazıcam ben arayı açmıcam artık söz veriyorum.Rapunzeliçe sözü:) Saçlarım üzerine söz veriyorum.Sizde söz verin kendinize çok iyi bakın.Sizi Seviyorum canım takipçilerim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!