15 Eylül 2012 Cumartesi

Ne Yapıyorum Ben Yaa


Gene bir kaç gündür ortadan kayboldum ben.Farkında mısınız acabaa:) (çemkirme mod) İnsan bir merak eder mi hiç ya hiç yanı huh..Amaan yerim sizi şaka yapıyorum ya:) Ben bu geçen sürede neler yaptıklarımı kısa kısa geçeyim size en güzeli,aramızdaki gerginlik bitsin.Anlaştık.öptüm bay:)


–--Kendimi pazara,çarşıya verdim.Sürekli takı toka birşeyler aldım.Hayır hayır bunların ayın yedisini geçmemizle ve kredimin yatmasıyla alakası yok:)

--Hayatta giymeeem sözümü bir kere daha yalayarak leoparlı toka ve şal aldım.Hala şaşkınım;)

--Çok yakın bir arkadaşıma doğum günü sürprizi yaptım.Hayatımın ilk pastasını yaptım.Şaşırttım ve mutlu ettim bu yüzden bende çok mutluyum:)

--Kırtasiye araçlarıma yenilerini ekledim ve bu durum gören sınıf arkadaşlarıma "tamam biz bu sene kalem almıyoruz" dedirtti:)

--Klasiği bozmayarak duşta yine ağzıma şampuan kaçırdım:)

--İclal Aydın'ın Gördüğüme Sevindim kitabını 4. kez okudum ve bir kez daha beğendim..

--İzlemicem artık dememe rağmen oturdum AFK Emir'in Yolu'nu gene izledim.O köylü kızı yine öldürmek istedim.

--Sevdiceği özledim..


Of bak hüzünlendim.Öyle işte..Öptüm Sizi Canım Takipçilerim.

    Beni izlemeye devam edin efenim.


5 yorum:

  1. Sürpriz doğum günü partisinin bozulması kötü olmuş..
    Eylül olmasıyla beraber ben yine blog başına geçmiş bulunmaktayım. Yazılarını daha sık takip edebileceğimi düşünüyorum.. :)

    YanıtlaSil
  2. 1i yok mu; hoşgeldiniz efenim:) Yok bozulmadıda sürprizim çekemeyenler bu durumdan hoşnut olmadı diyelim:)

    YanıtlaSil
  3. Bebeğim, mesela benim smsim yok, bloguma baktığım yok... Haklısın da. Bahanelerim hazır :)

    YanıtlaSil
  4. Leoparlı şallara bayılırım ben eminim sana da çok yakışmıştır.:)

    YanıtlaSil
  5. Domatez; kanka sen fındık fıstıktansın bu sene ya daha benim üniyi kazancan işin var:)

    melodram;teşekkür ederim canımın içi:) Banada öyle geldi ondan aldım zaten;artık bir yaşım geldi dedim:)

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!