9 Eylül 2012 Pazar

Domat'ın Masalı


Bir varmış bir yokmuş.Evvel zaman içinde kalbur saman içinde,develer tellal iken,pireler berber iken, ben nenemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken..Yıllar yıllaaaaar önce bugün İzmir'in güzel bahçelerinin birinde bir bitki filizlenmiş.Adını 'Domatez' koymuşlar:)Bu minik domatcık her zaman farklı düşünceleriyle dikkat çekmiş,topluma ayak uydurmak uğruna başkalarının düşüncelerine boyun eğmemiş; hep inandığının peşinden gitmiş.Büyümüş büyümüş kocaman olmuş.Sürüyle olay geçmiş başından ama o herşeye rağmen güzel yanaklarını gülümsemesiyle taçlandırmış.Yazmak istemiş hep,yazmak,içindekileri kusmak..

Derken birgün gerçekleştirmeye karar vermiş bu isteğini.Oturmuş bir blog açmış,hiç düşünmeden DOMATEZ koymuş adını..Yazmaya başlamış.Güldürmüş,düşündürmüş,aşık olmuş,aşık etmiş,ağlatmış.Zor günler geçirmiş,bırakıp gitmek istemiş blogunu,kurtulmak istemiş bazı şeylerden ama yapamamış,kendiyle bütün olan blogunu bırakmamış.Zor günlerin ardından o güzel yanaklarına sıcak gülümsemesini oturtmuş yine:)

Bu arada masallar aleminin en uzun saçlı kızıyla tanışmış(artık kısa olsada:))Rapunzeliçesi pek sevmiş onu..Doğum gününde yanında olamamış Domat'ının ama oturmuş ona bir masal yazmış.Böyle bir hediye vermiş ona.

İYİKİ DOĞDUN DOMATTEZ İYİKİ DOĞDUN!



6 yorum:

  1. He bende bayıldım kenarındakileri de domata benzetmişler aynı:)iyi doğdun kanka tekrardan:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de o "lan"daki çekiciliğe kapıldım kanka :)
    Çok sağ ol. Sms yapmıyorum ondan cevap atmadım. Gecenin bi vakti de aramayayım dedim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende açtım pasta resimlerini kanka aha bu tam domatlık dediğimi seçtim:) Benide ilk çeken Lan kelimesiydi zaten sonradan domata benzer şeyleri gördüm.İyi bir seçim yaptığımı anladım:)

    YanıtlaSil
  4. ahaha iyii ki doğmuş domatez ozaman :D pastaya aşık oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Bende çok beğendim pastayı arkadaşım:) yapasım geldi :)

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!