13 Haziran 2012 Çarşamba

Boğazımda Düğüm

Bugün çok kötü bir gündü.Ben anladım ki bu okulda yüzüm gülmeyecek benim.Okul okul değil entrikalar yuvası yahu.Herkes sınavdan hakettiğini almıyor.Başarılı olmak istiyorsan afedersiniz hocalarının g.tünü yalıcaksın illa.Kendi halinde çalışan hocaların g.tünde gezmeyenler kaybetmeye mahkum bizim okulda bunu bir kez daha anladım bugün.

Ben size olayı baştan anlatayım.Biliyorsunuz İstatistik dersime çok çalıştım ve vizeden önce geçersem göbek atacağımı belirttim.Şimdi diyeceksiniz geçtin mi.HAYIR geçemedim .Ama bu sefer geçmek hakkımdı.Bunu gerçekten haketmiştim.Vizeye çok çalıştım.Sınavdan önce herkese konuları ben anlattım.Sınavdan çıktım.Tmm dedim ya geçtim.Finalde de düşürmezsem tamamdır bu iş..Bu arada İnek'te ağlıyor kötü geçti kaldım diye.Bize tesellisi düşüyor.

Sınav sonuçları açıklandı.İnek 35 aldı.Ben o sıra notumu öğrenmemiştim daha.Onu teselli ediyorum.Sonra ben notumu bir öğrendim ki 26.Ben şok oldum tabiki.Ağladım ettim.Hocayla konuştum.İtiraz et bakayım kağıdına dedi.Ben itirazımı verdim.Gene finalede çok çalıştım.Gene herşeyi biliyordum.Sınavda öyle birşey ki girdik böyle.Hoca bazı veriler varmış.Baştan bunların hangisi etkileyen hangisi etkilenen bulmak gerekiyor.Eğer o yanlış bulunursa sınav gidiyor.Hoca bize böyle açıkladı.Çıktık sınavdan.Ben geçeceğime inanıyorum.İYİ geçti çünkü.

Aramızda konuşuyoruz.Aykenokeyso ile falan.etkileyeni ne yaptın derken.Bir öğreniyoruz inek yanlış yapmış.Bizimki doğru .Nereden eminiz bizimki doğru onu açıklıyayım.İnek'in bi taraflar tutuşuyo çünkü hocanın asistanı arıyor.Hocanın asistanı ineğe onunkini yanlış olduğunu söylüyor.İnek tutuşuyor.Hocaya mesajlar atıyor.Beni geçirin gibisinden aistanın beynini yiyor..( bu arada asistanla aşırı yakınlar o konuda şüphelerimiz var zaten) Ve bugün istatistik açıklandı inek arkadaşımız baş bilgileri yanlış olmasına rağmen 80 aldı.Bu rapunzeliçe kulunuz ise 50 alarak kaldı.Ve benimkiler doğruuuuuu.

Bende gidip g.t yalasaydım bende geçecektim.Pişman mıyım değilim.Çünkü ben buyum.Şuan bölüm 6.sına düşücem 3. iken.Olsun o 6.lığın her bir parçası benim kendi alın terim.Hocaya yaptığım yalakalık değil.Bana yapılan ( ve tüm arkadaşlarıma) haksızlığa ise tek bir şey diyorum.Hepsi ALLAH'ından bulsun ya.Gerçekten O'na havale ediyorum artık.Yoruldum çünkü geçen senede aynı şeyi yaptılar bana.Her sene yaz okuluna kurban ben seçiliyorum.Ama bu sefer paramız yok işte gidemeyecem.O hocanın o İneğin vicdanı rahat yatıyolar ya yatağa gerçekten Gün olur devran döner ya.

Böyle işte canlar Rapunzeliçeniz üzüntülü bugün.Babamda aldı karşısına beni.Dedi ki "o inek senden yüksek aldı yalakalıkla sanıyo musun ki senden daha üst derecede.Belki okulda öyle ama gerçekte öyle değil işte.Sen kendi çabanla adamlığınla bir yere geleceksin o ise hep yalakalıkla.İlerde belki senden daha üst seviyede çalışacak o inek.Ama seni birilerine sorduklarında adam gibi kız diyecekler ona ise yalaka" Bunları duyunca biraz rahatladım doğru gerçekten.Ben ondan daha insanım daha adamım...


7 yorum:

  1. Hayatta malesef çogu zaman boyle şeyler oluyor hakettıgını bı turlu alamıyor ınsan umarım hakettıgın yerlere gelırsın hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim böğürtlen taneleri:)en azından dürüst bir insanım.Bir insanda olması gerek en öncelikli özellik bu değil mi zaten:)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Hayatın her aşamasında o yalakalar mevcut. Sadece okulda değil, işe girdiğinde de göreceğinden eminim.

    YanıtlaSil
  4. biliyorum 1i yok mu? ama her zaman biz daha insan olacağız değil mi:)

    YanıtlaSil
  5. üzülme canım hepimizde aynı dert var o ineklerin hepsinin köküne kibrit suyu :)

    rosaygrismoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. tamam hadi üzülme olur ki böle haksızlıklar.
    boşveer.
    :)

    YanıtlaSil
  7. -Rosa y gris o ineklerin hepsini ellerimle boğmak istiyorum:)
    -deeptone teşekkür ederim kabullendim ya yapacak birşey yok diyorum ya gün olur devran döner:)

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!