29 Haziran 2012 Cuma

4 Tarafını Sinir Kaplamış Canlıya Rapunzeliçe Denir


Bakın buraya kim geldiii:) Son günlerde insanlar beni germek için baya çabalıyor da bunu paylaşayım dedimmm..

İlk konu direkt benle alakalı değilde A kişisinin canını sıkmışlar birazcık.Bunların düğün var bir kaç gün sonra,Akrabaları kuzenleri falanda bunlarda kalıyor..İşte liseye giden ergen densiz kuzenlerinden biri baya saygısızlık yapıyormuş.Hakaret derecesine varmış artık sonunda benim sevdicekte zaten sinirli daha fazla dayanamamış "Doğru konuş benimle" demiş çık odamdan gibisinden kolunu tutmuş.Ay bu dönmüş tırnaklamış mı benimkini.Dua etsin kuzeni ben bilirdim yoksa yapacağımı.Onda tırnak varsa bende de var anacım.Gelsin kapışalım.Neyse sakinim..

Diğer şey. Yaz okulum başladı.İnternette dersimiz 8de yazıyordu.Bende erkenden uyandım gittim.07.40'da okuldaydım.Kimsede yok ortalıkta,gayet asortik davranıyorum ama nedense.Havalı havalı yürüdüm,Kapıyı bi ittirdim.ANA okul kapalı.Daha bekçi bile okula gelmemiş.Güler misin ağlar mısın yani:)
Derken biraz çoğalmalar başladı.Okul kapısı açıldı.Biz sınıfa çıktık.Saat 8.30 oldu kimse yok ortalıkta.Aşağı indik kocaman grup halinde.Saat 8:50 gibi hocamız teşrif (doğru yazmışımdır inşallah) etti. Ben atladım hemen "hocam günaydın,nerdesiniz 1 saattir sizi bekliyoruz diye" hoca suratıma bakmadı.Günaydın dedi sadece.
Sonra sınıfa çıktık biz.Hoca geldi."Aşağıda beni kapıda karşılayan kimdi?" dedim.Ben tam elimi kaldırıyordum ki yarı yolda elim keskin bir u dönüşüyle sıraya düştü.Çünkü hoca sesini incelterek benim taklidimi yaptı(bu komikti tamam) "yaz okulu 9da başlar bilmiyor musunuz " dedi.Yaz okulu uzmanıyız sanki.Bir sinirde burdan yak..

Diğer olayda dün başıma geldi.Çıktık dersten.Ben ve iki arkadaşım ile.Sıcaktan triplere girmişiz böyle. Tam çıkış kapısına geldik.Bir çocuk atladı önümüze..Allahım tam bir apaçi.Bir konuşması var.Hani nasıl anlatayım.Ortam çocuğu olduğunu iddia edenler böyle yuvarlaya yuvarlaya konuşurda havalı olduğunu sanır; hatta sizde ağzına terlikle vurmak istersiniz ya aynen o şekilde bir konuşma.İki kelimeden biri tatlım zaten.Elime Bi dergi tutuşturmaya çalıştı.Param yok dedim.Olsun bilgi vericem falan dedi.konuşmayı aynen aktarıyorum. R ben oda A olsun..

A: Dikili ağacın var mı?

R: Yok benim ota böceğe alerjim var.Ben alerjik insanları düşünüyorum diktirmiyorum.

A: Olur mu öyle şey? Şuan bağış yapmak zorundasın bize

R: neden ??

A: Şuan nefes alıp başkasının diktiği ağacı kullanıyorsun tatlım.Borçlusun para vermek zorundasın.

Sinir katsayım artmaya başladı o an. Normalde kurduğu cümle zaten sinir bozucu birde onun o yayık konuşması eklenince dayanılmaz oluyordu..

R: Baştan param olmadığını söylemiştim.Son 50 kuruş var su param istiyon mu? Ben nefesim kadar midemi de düşünüyorum.

A: (geri vites) Ne versen kar tatlım( Senin tatlım diyen ağzına sokayım)

neyse kurtulmak için çıkardım 50 kuruşu verdim..Birde arkamdan demez mi
" sen ne biçim üniversite öğrencisisin ya,hem cimrisin hem dikili ağacın yok"
Bende gayet sakin döndüm. "en azından türkçe konuşuyorum,senden daha iyi bir üniversite öğrencisiyim T-a-t-l-ı-m "dedim taklidini yaparak. Ve yürüdüm gittim.Ama Sinirden ölüyordum artık yani..

Son bir iki gündür, insanların beyni sulanmış herhalde Birkaçıda böyle beni buldu işte..Var mı sizide böyle çileden çıkaranlar bu aralar sayın izleyicim??

2 yorum:

  1. neler olmuş böle kenküüüş ???? :)))

    YanıtlaSil
  2. evet kenkaaa sorma ya telde bozuk yazamıyorum uzun uzun sana buraya döktüm bendee

    YanıtlaSil

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!