5 Nisan 2012 Perşembe

yaşlanıyor muyum:)



Merhaba sayın arkadaşlarım.Bir karar aldım ki artık sizinle ciddi konuşacağım çünkü ben artık yaşını başını almış bir bireyim..Ahaha böyle olsam kendimden soğurum herhalde:) Şaka yapıyorum tabisii.Bir yaş daha gitti ömrümden evet ama ben hala benim yani..Yaşım kaç olursa olsun içimdeki minnak rapunzeliçe hayatımı renklendiriyor:):)

Aslında bu sene doğum günümün kötü geçeceğini düşünmüştüm çünkü doğum günüm öncesi bir çok aksilik oldu.Ben her sene büyük beklentilerle beklerim bu günü..Bu sefer öyle yapmadım.12den önce uyumaya çalıştım.00.03te A.. kişisi attı birde 00.30 sıralarında aykenokeyso attı.Üzülmedim yattım uyudum.Bakın size ne anlatıcam ben ya...

Tarih:03.04.2011

Rapunzeliçe sevgilisi 9 aydır görmemiştir.Doğum günü hediyesi olarak ondan kendisini istemiştir Rapunzeliçe..Ona en büyük hediye kendisinden yüzlerce km uzak sevgilisine dokunmaktır çünkü.A.. kişisi kırmaz rapunzeliçesini ayarlar gelir bir şekilde ama sadece cuma cumartesi ve pazar günü için.Ancak 4 nisan pazartesidir ve A.. kişisi rapunzeliçenin doğum gününe kalamayacaktir.Üstelik o kadar karmaşaya gelmiştir ki bu 3 günlük buluşma pasa bile üfleyemezler beraber..İşte 03.04.2011 pazar günü saatler 18.00i gösterirken yas vardır Bornova metro önünde..Rapunzeliçe için 9 aydır duran hayat 3 günde rengarenk olmuştur ama A.. kişisi dönmek zorundadır kendini ve rapunzeliçeyi siyah beyaz hayata sürükleyerek TEKRAR..Sarılıp ağlarlar uzun uzun.A kişisi çabuk toparlanır,gülümser ve söz verir sevgilisine. "Seneye beraber üfleyecez pastanı söz veriyorum(ki o zaman umutsuzluk içindedir sınavı kazanacağına inanmaz )" der ve ekler: Çilekli pastanla ben seneye yanındayız:)

Ve dün Tarih 04.04.2012 iken -benim doğum günüm iken- A kişisi kocaman çilekli pastayla karşımdaydı.Gözlerinin içine bakıp dilek tuttum.(ne tuttuğum belli)Beraber üfledik sonra yemeye başladık hemeeeen.Çok güzel bir pastaydı ve ben çok mutluydum.A kişisi pastayı ve aldığı hediyeyi çok beğendiğimden mutlu olduğumu sanmıştı ama ben hayatımın en büyük hediyesini onun doğduğu gün almıştım zaten..

Bu kadar romantik yazı yeter:) 6 kişilik pastanın büyük bölümünü hüplettik:) Her yerimiz pasta krema oldu birbirimize bakıp güldük durduk:):) Midemiz ağrımaya başlayınca bıraktık tabi:) Akşam evdeki kutlamada çilekli pastanın suratına fazla bakamadım ama şuan dolapta beni bekliyooooor:) 

Gidip yiyecem şimdi ama güzel bir kapanış yapma niyetindeyim.Önce dileğimi yazıyorum.Herkes sevdikleriyle çok mutlu yaşasın.

Sonrada Şebnem Ferahla kapanışı yapıyorum..

HAYATIMA GİREN HERKESE,YAŞANMIŞ HERŞEYE TEŞEKKÜRLER..BÜYÜYORUM SİZİNLE..


NOT:Bir seferde okumadan yayınlıyorum hatam varsa affola:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!