27 Nisan 2012 Cuma

Mutsuzlukkk

Of kafayı yiyeceğim yaa.Dönem dönem gelen Rapunzeliçe depresyon saçmalamasyonlarına hoşgeldiniz. Buyrun çekin kendinize bir sandalye oturun. Ağır bir depresyondayım bu aralar. Kendimi beğenmiyorum giydiklerimi beğenmiyorum.Hiçbir şey beğenmiyorum.Hayattaki herşey güzel süper bir ben Çirkin Ördek Yavrusu sanki:(

Saçıma taktım bu aralar.(ki ben saçıma daha önce 386546874856 kere taktım).Eskiden (lisedeyken) saçım kat kattı benim.Önleride kahküldü. Suratım küçük ama kahkül gidiyodu bana yani.Sürekli düzleştirirdim..Hatta A. kişisi o halime vuruldu benim.Sonra önce katlarını uzatmaya başladım sonra önleride uzattım.Dümdüz birşey oldu saçım.Dümdüz derken saçım dümdüz değil benim (ah keşke olsa hayat ne kadar kolay olurdu) Benim saçım iri dalgalı.Hani şöyle tarif edeyim.Maşanın en en kalınıyla maşa yapmışsında sonra yatıp uyumuşsun ama uyurkende yatakta saçını yastıklara duvarlara sürtmüşsünde deli gibi dağıtmışsın gibi.Saçım iki kat biri omuz hizamda biride sırtımın alt taraflarında işte.Rapunzelliğim sadece saçtan değil yani içimde var..

Demem o ki saçımdan çok sıkıldım bu ara:( O omuzdaki saçımla bir kestireyim diyorum.Herkes kabarır daha da diyo.Böylede kabarıyo zaten ya:( Kimse izin vermiyo..A kişisi veriyoda oda anlamadığından.. Çok sıkıldım kendimden çok çirkinim ya.Ağlamak istiyorum.Allahım niye bu kadar çirkinim been.

Şımarık olduğumu düşünmeyin.Gerçekten kendimi kötü hissediyorum.Siz kendinize iyi davranın tamam mı.Öptüm.

noot: aslında birilerine oldukça kırgınım..ama yazamıyorum.içlerinden biri okuyacak biliyorum.o bana hep biz sadece okul arkadaşıyız derdi haklıdır belkide.kimbilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!