21 Nisan 2012 Cumartesi

Bir Mimdir iki Mimdir üç Mimdir 13 Mimdir:) igrencim:)


ben geldiiiiiiimmmm:) Sınavlar bitti sonunda amaa bende bittim yani vallahi yaa. Anlatacak şey çok aslında  ama önce iki tane mimcik bi köşede yapılmayı bekliyor onu yapmalıyım:)

Öncelikle bir zamanlar bir  Missbone vardı.Kendisi blog alemini terketti ama beni kapatmadan mimlediği için görevini yerine getirmeyi borç bildim:) Kendisi nerde yaşıyor ve yaşatılıyorsa ( reha muhtar mode on:)) okur,görür, duyar belkisi:) Selam olsun sana eyyy missbone:)

Bide şunu söylemeliyim.Ben sorulara tek cevap veremiyorum genelde aşırı kararsızım.Şaşırmayın yaniii:)

Başlıyorum efendim:

1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?
Ben yemek olsam makarna olurdum yadaa kızarmış patates olurdum. Kendileri öğrenci evlerinin baştaçları, çocukların en yakın arkadaşlarıdır:) Sevgiliminde en çok tükettiği yiyecekler oluyorlar mecbur:) Ama uzmanlaştı çok güzel patitis kızartıyor:D


2) Müzik aleti olsam ne olurdum?
Flüt olurdum beeen:) Bir ilkokul çocuğunun en büyük silahıdır flüt ya:) Bizim zamanımızda öyleydi yani. O flütle MEMOLİ'yi çalabiliyorsan senden artisti yoktu he:) ah ah yaşlanıyor muyum:)


3) Araba olsam hangisi olurdum?
Tek Kelime MINI COOPER (kalp kalp kalp),


4) Aylardan hangisi olurdum?
Nisan olurdum( doğum günüm çünküsüü) yada Ağustos olurdum( oda başlama tarihimizden dolayı ikinci doğuşum yani)


5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
Ben babet olurdum. Babet bence dünyanın en rahatsız ayakkabısı ya ama herkesin ayağında:) Benimde kaç tane var.Her giydiğimde ayağımı maffediyolar ama gene giyiyorum gene giyiyorum:)


6) Kıyafet olsam hangisi olurdum?
Renkli kot olurdum yada renkli hırkalardan olurdum.Floral desenlide olabilirim.Ama renkli,cıvıl cıvıl, kıpır kıpır birşey olurdum:)


7) Renk olsam hangisi olurdum?
Canlı bir renk olurdum o kesin:)


8) Hayvan olsam hangisi olurdum?
Köpek olurdum. Golden Retriever olurdum.Adımda karamel olurdu:)


9) Şuan okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?
İletişim bu temelden başlıyor işte: Karşındaki insana dünyada onun tek bir tane olduğunu hissettirmek.
Ahmet Şerif İzgören- Şu Hortumlu Dünyada Fil Yanlız Bir Hayvandır adlı kitabını okuyorum.Herkese öneririm bu adamın kitaplarını okuyun okutun:) Hemşerimdir kendisi ondanda bir sempati var yani:)

İlk mimimiz bitmiş bulunmaktadır:) Ben mimlemeyi sevmiyorum heeeerkeees yapsın isterim kim okursa bu yazımı ve yapmadıysa henüz bu mimi onu mimledim saysın ve yapsın.

Geldik ikinci mimee.Sevgili Venüs ve Domatcım tarafından mimlenmişim. Kendilerine teşekkür eder mime geçerimmm

1) Kendini nasıl hissediyorsun?
Yorgunum biraz vizeler yoruyor adamı valla. Ama hiç dersim kalmadı ya herhalde.A.. kişisiylede aram iyi bu aralar çünkü onunda sınavları vardı bara gitmedi bizde kavga etmedik:) Bilmiyorum ya iyi olmaya çalışıyorum diyelim. Umutsuzum biraz aslında ama neyse bu ayrı bi post..

2) Reenkarnasyon gerçek olsa bu dünyaya ne olarak dönmek istersin?
Gene ben olmak isterdim ama.Ailem biraz daha serbest olsaydı.Bende daha az kıskanç olsaydım.Bide birazcık daha uzun boyum olsaydı ah ah:)

3) Vurulduğun dizilerden ilk akla gelen? Burada biri dize biri dizi yazmış ben ikisinide yazıyorum:)
Avrupa Yakası bi efsaneydi.Şimdide Yalan Dünya.

Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir
tek en çok sevdiği acıtabilirmiş,
Çok acıttığında anladım.




4)Son zamanlarda beğendiğin bir film ve favori repliği?
Son zamanlarda izlemedim bu filme ama beni çok etkileyen bir film olduğundan hala etkisindeyim. 'Başka Dilde Aşk' ve "ceketimi sende unutmuş olabilir miyim acaba" filmin örgüsü içerisinde o kadar çok şey anlatıyor ki..

Smith arkadaşı yazmıyorum çünkü tanımıyorum(gülün hadi dalga geçin ühühühü)

bu kadaaaar :) yazarım gene ben.Öptüm sizi muccccuuuuuk:)hee gene herkes davetli mimee:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kızdın mı? Üzüldün mü? Mutlu mu oldun? Önerin mi var? Yaz Bana!!